Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت احیای بافت فرسوده بود، گفت: مجموعاً ۳۷۵ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی در بافت فرسوده احیا شده است و در کنار آن یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکونی تکمیل شده است این تعداد نیز در بافت فرسوده در اختیار مردم گذاشته شده است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های مسکنی وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز هشتادمین مرحله افتتاح طرح های ملی را انجام دادیم؛ در این مراسم ۲۳۰ هزار و ۵۱ واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در جلسه افتتاحیه امروز از مسکن‌های متفاوتی در محلات مختلف کشور عزیزمان ایران نام برده شد که بسیار خوشحال هستم که در دولت دوازدهم یک تلاش مضاعفی برای تهیه مسکن به وجود آمد.

رئیس جمهور گفت: اهمیت مسئله مسکن  از آن جهت است که مردم ایران و جهان برای اینکه بتوانند زندگی آرامی داشته باشند بعد  از اشتغال و ازدواج باید مسکن داشته باشند، لذا تامین مسکن برای جوانان مسئله حائز اهمیتی است. 


روحانی با بیان اینکه دولت برای تامین مسکن جوانان، وظیفه مهمی بر دوش دارد، تصریح کرد: در ابتدای کار این دولت، با تعهدی که دولت قبل درباره مسکن مهر انجام داده بود، مواجه بودیم و باید آن را به پایان می‌رسانیم. 

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل تقریباً کار یک سوم مسکن مهر انجام شده بود، افزود: کار ساخت دو. سوم مسکن مهر باقی مانده بود. از ٢ میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر تدارک دیده شده ساخت ۷۷۰ هزار مسکن انجام شده بود و این میزان هم که تکمیل شده بود خدماتش ناقص بود و نیاز به فضای سبز، مدرسه و مسجد داشت.

رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دکتر اسلامی و تلاش فوق العاده ایشان در زمینه ساخت مسکن مهر که از ابتدا هم یکی از قول‌هایش به مردم ایران این بود که مسکن مهر را به پایان برساند که تمام شده و رو به اتمام است. امیدواریم ایشان در این روز‌های پایانی دولت این پرونده را به طور کامل جمع کند تا مردم بتوانند در زندگی راحتی برسند. 

روحانی با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت احیای بافت فرسوده بود ، گفت: مجموعاً ۳۷۵ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی در بافت فرسوده احیا شده است و در کنار آن یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکونی تکمیل شده است این تعداد نیز در بافت فرسوده  در اختیار مردم گذاشته شده است. 

 

بیشتر بخوانید:  رئیس جمهور: بانک مرکزی نسبت به تعهدات ارزی شفاف‌سازی کند

 

تکمیل می شود 

برچسب ها: حسن روحانی رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور بافت فرسوده واحد مسکونی رئیس جمهور مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران