Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهریار از بازگشایی ملک پنج هزار مترمربعی در مسیر کمربندی امیریه خبر داد و گفت: شهرداری با تخریب دیوار ملکی که در مسیر اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی بود به انتظار هشت ساله شهروندان این منطقه پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز کاویانی در اینستاگرام خود نوشت:

«ملک پنج هزار مترمربعی در مسیر کمربندی امیریه با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شهریار و مردم شریف امیریه، بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری شهریار با تخریب دیوار ملکی که در مسیر اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی بود به انتظار هشت ساله شهروندان این منطقه پایان داد.

شهروندان امیریه برای دومین بار در زمان مدیریت بهروز کاویانی، شاهد تملک و آزاد سازی معابر این شهرک شدند. هنوز یکسال نیست که از تملک و آزاد سازی بخشی از خیابان شهید پاک‌نژاد امیریه می‌گذرد که اقدامات لازم برای اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی فراهم شده است.»

کد خبر 506729

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهریار آزادسازی اراضی معابر اینستاگرام خیابان مردم کمربندی شهرهاي ايران شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 

مجتبی جانی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات، نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی بر روی گاردریل‌های کمربندی نسیم شمال صورت پذیرفت.

وی افزود: این کمربندی دارای ۴ هزار متر طول گاردریل بوده که سرتاسر مسیر به تابلو‌ها و علائم ترافیکی مجهز هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان