Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@18:04:14 GMT

مادر افسرده، نوزادش را کشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۰۰۴۱

مادر افسرده، نوزادش را کشت

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ساعت 19و30دقیقه جمعه هجدهم تیر امسال یکی از ماموران کلانتری غیاثی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک نوزاد دختری تازه متولدشده‌ خبر داد.

بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه در ساختمان پنج طبقه‌ای در شرق‌تهران اعزام و با ورود به ساختمان با جسد نوزاد در حیاط خانه روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها پس از شنیدن صدای سقوط از بلندی به حیاط آمده و با جسد نوزاد روبه‌رو شدند. در ادامه مشخص شد یکی از همسایه‌های ساکن طبقه چهارم ساختمان به‌تازگی زایمان کرده است. 

همان موقع پدر نوزاد سررسید و دخترش را شناخت و از مرگ او شوکه شد. ماموران وارد خانه او در طبقه چهارم شده و با گشودن در آپارتمان زن 38ساله را بازداشت کردند.

متهم زن پس از طرح ادعاهای عجیب، دیروز به قتل فرزندش اعتراف کرد و گفت: چهارسال است ازدواج کرده‌ام. دختری سه ساله دارم و فرزندی که تازه به دنیا آوردم نیز دختر بود. بعد از تولد او افسردگی بعد از زایمان سراغم آمد و حالم را بد کرد. دخترم مدام گریه می‌کرد و آرام نمی‌شد و با شنیدن گریه‌هایش روانم به‌هم می‌ریخت. عصر روز حادثه دخترم به‌شدت گریه می‌کرد و هر کاری کردم آرام نشد. او را از جایش برداشتم و سمت تراس خانه برده و به حیاط پرت کردم. وقتی به خودم آمدم او فوت شده بود. دچار عذاب‌وجدان شدم و پشیمانم.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه‌اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: متهم مدعی است به خاطر افسردگی بعد از زایمان نتوانسته بر اعصاب و روان خود کنترلی داشته باشد و قرار شد سلامت روانی او از سوی کارشناسان پزشکی‌قانونی بررسی شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل مادر افسرده جسد نوزاد افسردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها: خانه کوچک و باصفایی دارد هر گوشه‌ای از دیوارهای خانه یک تابلو و عکسی از شهیدی است که روزگاری برای دفاع از این مرز و بوم تلاش کرده‌اند.

حاجیه سلمه صدایش می‌کنند، مادری که از چروک‌های دست و صورت وخمیدگی قدش مشخص است روزگار را به سختی سپری کرده است.

لبخند لبهایش دلگرمی و انرژی را روانه وجود مهمانانش می‌کند، دور تا دور خانه‌اش را با عکس شهیدانش زینت داده است.

حاجیه سلمه می‌گوید: یاد و وجود همسر و فرزند شهیدش را با عکس‌هایشان زنده نگه می‌دارد و معتقد است اگر نبود رشادت جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس امروز عزت و امنیتی هم در وجود مردمان این شهر و دیار حس نمی‌شد.

در گوشه‌ای از دیوار خانه‌اش عکسی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را نصب کرده است.
برکت و صفای خانه‌اش را مدیون وجود این شهیدان می‌داند.

بر بنر خانه‌اش واژه «وعده صادق» نوشته شده سواد خواندنش را ندارد اما می‌گوید نشانی از بستن دهان دشمنان ایران و شادی دلهای مردم است که سپاه به ثمر رساند.

مهر وجودش مسوولان را به خانه‌اش کشاند و یادواره خانگی شهیدان سبحانی را رقم زد، یادواره‌ای که مسوولان را به پاس قدردانی از زحمات این مادر و همسر شهید راهی منزلش کرد.

کشمش، بادام، گردو و شربت حاصل دسترنج و تلاش این مادر است که با آنها از مهمانانش پذیرایی می‌کند و ساده و بی‌ریا مهمانانش را حبیب خدا خطاب می‌کند.

معنویت در صورت و رفتار و منزل حاجیه سلمه موج می‌زند و به پاس صبر و استقامت این مادر، سپاه بیت‌المقدس از ایشان تجلیل می‌کند تا قدردانی و تکریم از خانواده شهدا را به همه افراد جامعه گوشزد کند.

حاجیه سلمه گرچه سن بالایی دارد و مسن است اما راهپیمایی نیست که در آن شرکت نکرده باشد و می‌گوید در صف اول همه راهپیمایی‌ها از ۲۲ بهمن گرفته تا روز قدس و غیره شرکت می‌کند و شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا را برای همیشه سر می‌دهد تا نابودی دشمنان این مرز و بوم و سربلندی جوانان کشور را شاهد باشد.

حاجیه سلمه برای همه جوانان و مسوولان دعای عاقبت بخیری و سلامتی می‌کند و می‌گوید: یادمان باشد از افراد اطرافمان گرفته تا داشته‌هایمان هر آنچه داریم نعمت خداوند است و باید همیشه قدردان نعمت پروردگار بود.

شکرگزاری پروردگار و قانع بودن را دو ویژگی انسان‌های موفق می‌داند و از جوانان می‌خواهد برای هرآنچه که دارند شکرگزار پروردگارشان باشند.

وی از اینکه عکس شهدا زینت بخش دیوارهای خانه‌اش شده خوشحال است و می‌گوید این کار موجب شده همیشه در منزلم احساس آرامش و امنیت کنم.

کد خبر 6093677

دیگر خبرها

  • شیطان با نقاب خواستگار
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • (ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!