Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:48:47 GMT

امروز یکی از بهترین روزهای فدراسیون فوتبال بود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۰۰۷۹

امروز یکی از بهترین روزهای فدراسیون فوتبال بود

عزیزی خادم بعد از جلب رضایت اعضای هیات رییسه برای تمدید قرارداد اسکوچیچ حالا به دنبال مهدی مهدوی کیا برای تیم امید است.

به گزارش "ورزش سه"، صعود تیم امید به المپیک به اندازه صعود تیم ملی به جام جهانی مهم است به این خاطر که ایران دهه های متمادی است به المپیک صعود نکرده است؛ مهمترین صحنه رقابت ورزش جهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم به همین بهانه نشستی با مدیران کمیته المپیک داشت و خروجی این جلسه موجب شد تا او از وضعیت موجود ابراز رضایت کند.

 

رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه اش این چنین می گوید:  تیم ملی فوتبال کشورمان در گردنه سخت تاریخی قرار داشت و در خردادماه سال جاری از این راه سخت عبور کرد. برای رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی باید از این مسیر سخت عبور می کردیم. دکتر صالحی امیری، دولت محترم، اصحاب رسانه، هیات رئیسه همه همراه همکار و همدل کنار تیم ملی ایران بودند. امروز یکی از شاید بهترین روزهای فدراسیون فوتبال است به زعم من یک مدل همکاری آگاهانه ایجاد شد و نهایتا برای ملت عزیز و منافع ملی ماه ها صبحت کردیم و جلسه داشتیم. در این خصوص با این همکاری جدید یک برنامه ریزی برای تیم ملی المپیک آینده فوتبال ایران المپیک داشته باشیم. ساختن نسل جدید برای فوتبال ایران که بتواند حداقل بیشتر از یک دهه موفقیت ملی را رقم بزند سرمایه گذاری و برنامه ریزی شود.

او به صحبت های خود بعد از نشست با صالحی امیری این چنین ادامه داد: به زعم من امیدوارم این مدل بتواند به گونه ای عمل کند که همه ما یاد بگیریم می شود با منافع تعریف شده و مشترک خرسندی ملت عزیز ایران رقم بزنیم. و آموزشی باشد برای همه ما که از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و به مسیری نرویم که برخی بقای خود و خوشحالی شان را در ناکامی یک مجموعه ملی فوتبال ببینند. البته این افراد در قبال اجماع ملی که تمام قد در کنار فوتبال ملی ایستادند، کم هستند. امیدوارم که همه یاد بگیریم در هر جایگاهی هستیم همکاری را بر عدم همکاری ترجیح بدهیم و امروز این اتفاق میمون و مبارک را ارج می نهیم و با حضور شخص  صالحی امیری و  داریوش مصطفوی برنامه ریزی مسنجمی داشته باشیم تا این تابوی نرفتن به المپیک را بشکنیم و نسلی نو و فصلی نو برای فوتبال رقم بزنیم.مسیر فوتبال از حیثت مدیریتی و فنی روبه توسعه است و قطعا تمهیداتی برای تغییرات ساختاری و نسلی خواهیم داشت. ما بدور از جناح بندی های سیاسی از تمام ظرفیت های فدراسیون فوتبال استفاده خواهیم کرد. نوع انتخاب ها مبین همین رفتار فدراسیون است. رویکرد مبتنی بر نگاه چه از حیثی اقتصادی و درآمدزایی برای ما مهم است.

 

فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟

پیش از این قرار بود حسن یزدانی از اردوی جاری به جمع ملی‌پوشان اضافه شود که به دلیل پیگیری امور درمانی‌اش، همچنان تمرین خود را در خانه دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال 2023 را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک 2016 ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کارهای درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن 86 کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان 9 مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد