Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ نبی سهرابی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: همواره خود را یک خوزستانی می‌دانم چرا که در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در این زمین مقدس حضور داشته و در منطقه فکه در عملیات فتح المبین حضور داشتیم و پس از آن نیز سعادت پیدا کردم سربازی در حوزه دفاع از این سرزمین باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علمیات غرور آفرین والفجر ۸ در منطقه اروندکنار و رشادت های رزمندگان اسلام هیچگاه از یاد و خاطره ما پاک نخواهد شد.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: انتظار می رود در خوزستان نیز تمام مجموعه ها در زمینه حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس فعالیت داشته باشند چرا که بیشترین سلسله عملیات دوران دفاع مقدس و بیشترین شهدا، جانبازان و آزادگان متعلفق به این خطه شهید پرور هستند.

امیر سرتیپ سهرابی گفت: در مراکز فرهنگی ما تلاش های فراوانی صورت گرفته و جا دارد از تلاش‌های سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تقدیر کنیم اما همچنان کارهای بر زمین مانده زیاد است.

وی با تاکید برتوسعه موزه دفاع مقدس آبادان گفت: روز گذشته  بازدیدی از این موزه داشتیم باید برای تقویت این مجموعه تلاش بیشتری شود؛ در حال حاضر یکی از بهترین فضاهایی که می تواند ارزشهای دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند موزه است و نیاز است به نحو شایسته این فضاها را توسعه دهیم.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  گفت: بسیاری از کشورها از موزه ها برای نشان دادن اقتدار و قدرت خود استفاده می کنند و ما نیز باتوجه به این که همچنان در جنگ با استکبار هستیم، نیاز است این موزه ها را رونق و توسعه دهیم.

وی گفت: باید دستاوردها و افتخارات دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن برای ضعیف جلوه دادن ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب، بتوانیم به خوبی از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم.

امیر سهرابی گفت: از دستگاه‌های اجرایی درخوزستان به ویژه شهرداری ها انتظار داریم که در زمینه تکمیل موزه ها و ساختمان‌های فرهنگی در رابطه با دفاع مقدس همت و مشارکت بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در خوزستان مهمترین وظیفه بنیاد حفظ آثار استان است که از مهمترین ابزارهای آن ، نشرکتاب، تولید فیلم و انیمیشن، ارایه داستان و روایت راویان و رزمندگان دفاع مقدس است.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از خدمات سردار علی یوسفی در طول خدمت در یگان‌های مختلف مناطق عملیاتی و در بنیاد حفظ آثار خوزستان ، برای سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

جنگ فرهنگی دشمن برای آسیب رساندن به خوزستان 

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: اکنون باید نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشیم چرا که خوزستان پرحادثه و درعین حال پراهمیت و استراتژیک است و دشمن نیز برای جنگ فرهنگی و آسیب رساندن به این استان شهیدپرور تلاش فراوانی دارد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی افزود: برای کمک به مردم محروم آسیب دیده از سیل، زلزله و بلایای طبیعی باید تلاش کنیم چرا که این مردم ولی نعمتان ما هستند.

وی تصریح کرد : انتقال ارزش های دفاع مقدس یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود که هر چه در این زمینه بیشتر تلاش کنیم ، می‌توانیم نسل جوان را با مجاهدت ها، ایثارگری ها و روحیه شهادت طلبی بیشتر آشنا کنیم.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روز دوشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد که در این آیین از تلاش های سردار پاسدار عباس یوسفی تقدیر و سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان معرفی شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسل جوان موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم