Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازپرس پرونده امیرانتظام در گفتگویی با روزنامه مستقل در رابطه با نظر آیت الله قدوسی در این باره گفت: تبرئه امیرانتظام از طرف ما محرز شد و نامه‌ای به مرحوم قدوسی دادیم و آیت الله قدوسی هم به امام گفتند اتهام جاسوسی امیرانتظام اثبات نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ محمدحسین متقی بازپرس پرونده امیرانتظام سخنگوی دولت موقت در رابطه با این پرونده در اوایل انقلاب گفت: در آن شرایط ملتهب و تقریبا جو غالب، دادستان انقلاب مرحوم آیت الله قدوسی از ما و دوستانمان خواستند که ما برویم و به عنوان نماینده ایشان مستقر بشویم در همان جا و دیگر این پرونده‌ها و اتهامات و حجم وسیعی از نامه‌هایی را که آنجا نیاز به بررسی بود، لازم نباشد انتقال پیدا کند همانجا بررسی شود و همانجا یک حفاظتی از آن‌ها بشود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی‌های فراوان در بازپرسی‌ها و شنیدن دفاعیات وی تبرئه ایشان از طرف ما محرز شد و نامه‌ای با امضای آقای آلادپوش به مرحوم قدوسی دادیم و آیت الله قدوسی هم به امام گفتند اتهام جاسوسی امیرانتظام اثبات نشده است.

وی در ادامه گفت: وقتی من فهمیدم علیرغم خواست ما و علیرغم نظر ما که رفع اتهام از ایشان بود - از دید من ایشان نسبت به آن اتهام برائت حاصل کرد-، بعدها جریانات سیاسی براساس جوسازی‌ها منجر شد به این که به یک مرد با کمالی ظلم فاحش بشود و ایشان سالیان سال در زندان بماند. واقعا ما احساس دین می‌کردیم احساس گناه می‌کردیم ولو اینکه ما مقصر اصلی نبودیم و این نظر را ندادیم ولی جزئی از شروع این حرکت بودیم.
بالاخره ایشان در اختیار ما بوده و ما با ایشان صحبت می‌کردیم. من تصمیم گرفتم وقتی ایشان برای معالجه آزاد شده بود خدمت ایشان برسم و از ایشان حلالیت بطلبم.
یکی دوبار این توفیق برایم حاصل شد و چقدر خوب شد که من ایشان را از نزدیک دیدم و از ایشان طلب حلالیت کردم. البته ایشان با اقبال و روی باز پذیرا شدند و مرا بوسیدند و گفتند حتی در کتابی که نوشتند در آنجا خاطره‌ای را از ما نقل کردند و به خوبی یاد کردند که از برخوردهای ما راضی بودند.
در عین حال ایشان اظهار می‌کردند که من نه تنها از شما، بلکه از هیچکس عقده‌ای به دل ندارم، از هیچکس ناراضی نیستم حتی آن‌هایی که علیه من حکم دادند یا علیه من اقدامات تند و خشن انجام دادند، من همه را در همینجا حلال کردم، همه را بخشیدم از هیچکس هیچ عقده‌ای ندارم و فقط به ایران و آزادی ایران و افتخار و اقتدار ایران فکر می‌کنم‌.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر انتظام آیت الله قدوسی دولت موقت آیت الله قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم

سردار رادان گفت: در شبکه‌های اجتماعی خانم مکشفه‌ای را نشان می‌دهند که قاریِ قرآن است و با لهجه‌ها و روش‌های قاریان برجسته قرائت می‌کند. دشمن این کار را می‌کند تا بگوید «می‌شود قاریِ قرآن مشکفهٔ صدقلم آرایش‌کرده باشد» و اینقدر واقعیت را تحریف می‌کند که بچه‌حزب‌اللهی‌ها این قرائت نامیمون را برای یکدیگر بازنشر کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»