Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مجامع خیرین ازدواج شهرستان‌های استان همدان فعال شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه مجامع خیرین ازدواج استان همدان که با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همزمان با نخستین روز از هفته ازدواج برگزار شد با بیان اینکه بانی خیر شدن در کارها سعادت و لیاقت می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود، اظهار کرد: حضرت علی و فاطمه الگوی تمام و کمال زندگی موفق است که باید سیره زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیوع کرونا موجب اصلاح ساختار و سبک زندگی شده است، گفت: امروز شاهد هستیم که بسیاری از رسوم و مراسم های پر هزینه و خارج از عرف موجب کاهش آمار ازدواج و بی میلی جوانان به تشکیل خانواده شده لذا خانواده باید با ترویج ازواج آسان و بهنگام مانع از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه انسان های کنار هم می توانند معنا پیدا کنند، گفت: اگر بتوانیم فرهنگ گفتگو در جامعه را ترویج دهیم بسیاری از مشکلات ما رفع می شوند.

وی با اشاره به ضرورت ثبت مجامع خیرین ازدواج از طریق فرمانداری های استان توسط مجمع ها، ادامه داد: 70 درصد مسائل موجود در شهرستان ها با ارتباط موثر با سازمان ها حل می شوند که باید این مهم نیز ترویج یابد.

سیفی با تاکید بر اینکه حامی جوانان کار افرین استان هستم، گفت: یکی از مواردی که در حوزه اشتغال جوانان باید مورد توجه باشد راه اندازی کارگاه های اشتغال زایی کوچک با بهره گیری از تسهیلات اشتغال زایی صندوق کار آفرینی آمید است.

در پایان این جلسه از اعضای مجامع خیرین استان همدان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خیرین ازدواج حمید سیفی مجامع خیرین ازدواج استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند