Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل سه‌شنبه‌های بدون خودرو ویژه بانوان در ایستگاه شورابیل برگزار خواهد شد تا بانوان با دوچرخه‌سواری در مجموعه شورابیل سلامت خود را بازیابند.

فرشته صمدیان 21 تیر در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران تور دور سبلان در اردبیل اظهار کرد: جمعه گذشته ماراتن دور قله سبلان با حضور دوچرخه‌سوارانی از سراسر کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد که جا دارد از حمایت‌های اسپانسر مالی این رویداد که همراه اول بودند، قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 60 نفر از شرکت‌کنندگان در این ماراتن مسافت 62 کیلومتری دور سبلان را در مدت شش ساعت رکاب زده و از برگزیدگان در این رویداد تجلیل شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل گفت: رکاب‌زنان در ارتفاع سه هزار و 700 متری مسیر سنگلاخی را با قوت و قدرت طی کرده و در نهایت بعد از طی کردن 62 کیلومتر مسیر دور قله سبلان توانستند با سلامت و صحت کامل در مسیر پایانی که پیست آلوارس سرعین بود، به رکاب‌زنی خود خاتمه دهند.

صمدیان افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا در سال‌های آینده با حمایت مسئولان کشوری و استانی این رویداد را در سطح جهانی و بین‌المللی برگزار کنیم چرا که کوه سبلان از شهرت عام و خاص برخوردار است.

وی حضور چهار لیدر با علامت‌گذاری مشخص در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران را در دور قله سبلان یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار لیدرها نیروهای امداد و نجات و اورژانس نیز در محل حاضر شده بودند تا به حادثه‌دیدگان احتمالی خدمات ارائه کنند.

صمدیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با پشتیبانی فدراسیون دوچرخه‌سواری تمامی رکاب‌زنان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته و امدادگران جمعیت هلال احمر نیز در کنار خدمت‌رسانی سعی کردند تا در ایستگاه‌های مختلف تغذیه و آشامیدنی مناسب دوچرخه‌سواران را نیز تأمین کنند.

وی به موضوع آموزش و استعدادیابی اشاره کرد و ادامه داد: تفاهمنامه‌ای را با آموزش و پرورش به امضا رساندیم تا در مدارس دبیران ورزش بحث استعدادیابی را جدی گرفته و علاقمندان به رشته دوچرخه‌سواری را برای قرار گرفتن در مسیر آموزش و نشان دادن توانمندی خود به هیئت معرفی کنند.

صمدیان با قدردانی از همکاری شهرداری اردبیل در برگزاری برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سطح استان بیان کرد: برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو ویژه بانوان نیز در شورابیل برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال بانوان این رویداد به شکل مناسب برگزار شود.

وی اظهار کرد: 25 مردادماه مسابقه بزرگ استعدادیابی در رشته دوچرخه‌سوار برگزار خواهد شد تا برترین‌ها در المپیاد ورزشی رده سنی پایه حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با تغییر و تحولاتی که در فدراسیون انجام شده دوچرخه‌سوار مشهور اردبیلی علی‌اصغر موسی‌زاده به عنوان نفر المپیکی انتخاب و در مسابقات ملی و جهانی حضور پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محیط زیست شهرداري استانی ورزشی سه شنبه های بدون خودرو دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد