Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارهمدان، گفت:برنامه های هفته‌خبرنگار مورد حمایت دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات استان، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی رسانه‌های استان، گفت: رسانه‌ها نقش تاثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت کارها داشته اند و همکاری و تعامل رسانه ها در پیشبرد امور  دیده میشود  

وی گفت: در جهت خدمت به مردم ،ضرورت دارد که ارتباط و تعامل با خانه مطبوعات گسترده‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه همکاری و همراهی اعضای هیئت خانه مطبوعات در این مدت قابل تقدیر است، گفت: دولت در این چند سال اخیر نقش عمده‌ای در تحولات استان داشته که بی‌بدیل و تاثیر‌گذار بوده است

وی افزود: توفیقات مختلف در استان در سایه همراهی رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، ایجاد فضای تعاملی، وحدت و دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای صورت پذیرفت.

شاهرخی خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در فراهم کردن آرامش و بستری برای فعالیت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برنامه‌محوری مدیران و خط مشی‌های عمومی دولت ایفا کردند، تصریح کرد: رسانه‌ها سهم عمده و موثری در اطلاع‌رسانی سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان داشتند.

استاندار همدان، گفت: در جریان سیل استان، رسانه‌ها پا‌به‌پای مسئولان همراهی و همکاری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: خبرنگاران استان در جریان سیل، با تولید خبرهای موثر و کاربردی مانع از مخاطرات بیشتر شدند.

شاهرخی با بیان اینکه از هر گونه همکاری و حمایت در راستای تجلیل از جایگاه رسانه و اصحاب خبر در روز خبرنگار دریغ نخواهد شد، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در برنامه‌های تعیین شده‌ی روز خبرنگار الزامی است.

وی تصریح کرد: فرمانداران نیز، در هفته خبرنگار، به‌صورت ویژه مراسم و برنامه‌های خاصی برای اصحاب رسانه در نظر داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برنامه‌ها و طرح‌های  خانه مطبوعات استان در هفته‌خبرنگار مورد حمایت همه دستگاههاقرار گیرد، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان، با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، همراهی و همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: پرداخت مطالبات رسانه‌های استان در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و خانه مطبوعات با هماهنگی اداره ارشاد اقدام کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید سعید شاهرخی استاندارهمدان هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان دستگاه های اجرایی هفته خبرنگار خانه مطبوعات برنامه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم