Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:44:50 GMT

خانم ها از چه هدیه ای خوششان خواهد آمد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱۱۵۸

خانم ها از چه هدیه ای خوششان خواهد آمد؟

اگر سعی در انتخاب هدیه ای مناسب برای خانم ها دارید در این مقاله سعی شده شما را در انتخاب بهترین کادو برای خانم ها یاری نماییم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روبوبیکا، خانم ها دارای عواطف و احساسات لطیفی می باشند و از این رو جلب نظر آن ها کاری بسیار دشوار خواهد بود. تفاوت های زیادی در خرید کادو برای آقایان و خانم ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید صرفا خرید یک هدیه برای یک مرد بتواند او را به اوج رضایت برساند اما این امر به هیچ وجه برای خانم ها کافی نیست. زیرا خانم ها در خرید محصولاتی که خود تهیه می نمایند جزئیات بسیاری را در نظر می گیرند و با دقت نظر بسیار به دنبال هماهنگ شدن کوچک ترین جزئیات برای دست یابی به کالایی مناسب هستند. این موضوع می تواند کار را برای کسانی که قصد انتخاب هدیه برای خانم ها را دارند دشوار نماید. بخصوص اگر شخص هدیه دهنده یک آقا باشد به دلیل عدم شناخت مناسب از روحیات و نظرات خانم ها دشواری کار دوچندان می گردد. لذا برای حل این موضوع پیشنهاد می کنیم برای انتخاب یک هدیه ی مناسب زنانه از کالاهایی که دارای سایز های مختلف هستند و نیز کالاهایی که بستگی به سلیقه ی اشخاص دارند مانند پوشاک دوری کنید و به سراغ اقلامی بروید که همه پسند می باشند و هر خانمی با هر سلیقه و هر سایزی این کالاها را پسند خواهد کرد. سعی شده چندی از این کالا ها بصورت گلچین شده و مختصر بیان شود تا روشنگر مسیری مشخص برای بهترین انتخاب بعنوان هدیه ای زنانه باشد. قبل از هر چیز لازم است به این نکته اشاره شود که برای خرید کادو تولد برای دختر خانم ها حتما قبل از اقدام با یک خانم دیگر مشورت گردد. هر چقدر شخصی که از آن مشورت می گیرید شناخت بیشتری از هدیه گیرنده داشته باشد می تواند بیشتر شما را در انتخاب بهترین هدیه راهنمایی کند.

کیف های چرم طبیعی :

کیف ها از جمله اقلامی هستند که محدود به سایز افراد نمی باشند اما هر خانم متشخصی احتیاج به آن ها خواهد داشت. با خرید یک کیف با جنس و کیفیت بسیار مناسب می توان رضایت هر خانمی را جلب کرد. در این انتخاب بهتر است از رنگ های عجیب و خاص پرهیز نمایید و نیز به رنگ های سایر پوشاکی که از قبل انتخاب کرده اند توجه نمایید تا بعد ها بتوانند آن کیف را به راحتی با سایر پوشاکشان ست نمایند. قطعا زیبایی یکی از مهم ترین پارامتر ها برای تمامی خانم ها می باشد. پس سعی کنید زیباترین گزینه ی ممکن را انتخاب نمایید. در این انتخاب می توانید از تجربیات فروشنده نیز استفاده کنید تا زیباترین و همه پسند ترین کیف انتخاب گردد. لازم است انتخاب شما دارای کیفیت و دوام بالایی باشد تا تبدیل به یک هدیه ی ماندگار و ارزشمند گردد بنابراین کیف های ساخته شده از چرم طبیعی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند.

گوی موزیکال :

گوی های موزیکال از ابعاد مناسبی برای هدیه کردن برخوردار هستند و ظاهر بسیار زیبای آن ها موجب شده تبدیل به یکی از بهترین هدیه های رایج گردند. بسته به نسبتی که با هدیه گیرنده دارید می توانید یک گوی موزیکال با ظاهرمتناسب با مخاطبتان انتخاب نمایید. این گوی ها در ظاهر های متنوع و با عروسک های داخلی زیبا برای مناسبت هایی مانند سالگرد ازدواج و تولد بسیار مناسب می باشند.

زیورآلات :

همواره زیورآلات بعنوان یک هدیه ی محبوب برای خانم ها مطرح بوده اند و می توان با انتخاب یک نیم ست با ظاهری خاص و زیبا هر خانمی را شاد و مسرور کرد. نکته مثبت در این کالا ها این است که بسته به وسع مالی خریدار زیورآلات در رنج های قیمتی وسیعی از طلا تا بدلیجات در بازار عرضه می شوند.

محصولات چوبی :

امروزه کالاهای ساخته شده با چوب بعنوان یک محصول بسیار خاص و متفاوت جای خود را در دکوراسیون اکثر منازل و محیط های کاری باز کرده اند و می‌توانند یک هدیه ی خلاقانه برای خانم ها به حساب آیند.

محصولات سرامیکی :

سرامیک ها با درجه ی کیفی بالا و ظاهر متفاوت یکی از جالب ترین هدایا برای خانم هایی می باشند که به زیبایی علاقه ی فراوانی دارند. امروزه این سرامیک ها که ساخته ی هنرمندان ایرانی می باشد در طرح ها و نقوش خاص و شاد تولید می گردند که برای هدیه دادن به خانم ها بسیار مناسب هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هدیه برای خانم ها یک هدیه ی ی مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

افزودن مواد غذایی زیر به برنامه غذایی روزانه، با دارا بودن پروتئین، فیبر، چربی‌های سالم و سایر مواد مغذی، به کاهش چربی احشایی کمک می‌کند:

۱) گوشت گاو بدون چربی

گوشت گاو بدون چربی یک گزینه مناسب و پروتئینی است که برای زمان طولانی سیر نگه‌تان می‌دارد و به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند. پروتئین احساس سیری بعد از غذا را افزایش می‌دهد، به حفظ عضلات کمک می‌کند و منجر به افزایش متابولیسم می‌شود. هم‌چنین پروتئین اثر حرارتی بالایی دارد، به این معنی که کالری بیشتری را در طول هضم می‌سوزاند.

۲) جو دوسر

جو دوسر سرشار از فیبر بتا گلوکان و کربوهیدرات‌های پیچیده است که انرژی پایداری را برای بدن فراهم کرده و به کنترل گرسنگی کمک می‌کند. مصرف جو دوسر، سطح قند خون را تثبیت می‌کند و احتمال پرخوری یا هوس قند را در ساعات بعد از غذا کاهش می‌دهند. بر اساس مطالعات، بتا گلوکان موجود در جو دوسر علاوه بر تقویت سلامت روده، می‌تواند به افزایش سیری، هضم آسان و کاهش چاقی شکمی کمک کند.

۳) لیمو

مصرف لیمو به‌تن‌هایی شاید چندان رضایت‌بخش نباشد، اما استفاده از لیمو در دستور العمل‌های خوراکی و نوشیدنی می‌تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. لیمو حاوی پلی فنل‌های قوی است که منجر به جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه شکم و چاقی می‌شود. سعی کنید به جای استفاده از سس‌های پرچرب و ناسالم، روی سالاد‌ها و غذاهایتان چند قطره آبِ لیموی تازه بچکانید

۴) ماهی تن

ماهی تن (چه کنسرو شده و چه تازه) به دلیل داشتن پروتئین بالا و چربی سالم، یک غذای مغذی به شمار می‌آید. یک وعده ماهی تن کنسرو شده، ۲۴ گرم پروتئین و تنها ۱۶۸ کالری دارد و حاوی حدود ۹ گرم چربی سالم است. شواهد نشان می‌دهد که مصرف غذا‌های دریایی بدون چربی مانند ماهی تن، به پیشگیری از چاقی کمک می‌کند.

۵) لوبیا سیاه

علاوه بر مصرف پروتئین، دریافت فیبر کافی در رژیم غذایی برای کاهش چربی شکمی مهم است. در میان حبوبات، لوبیا سیاه یک گزینه ایده‌آل برای این منظور است. در هر نصف فنجان لوبیا سیاه ۸ گرم فیبر و ۸ گرم پروتئین وجود دارد. به طور کل محتوای فیبر موجود در حبوبات برای کاهش وزن و جلوگیری از افزایش وزن مفید است.

۶) چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی چربی‌سوز است و محتوای کافئین موجود در آن می‌تواند به بهبود متابولیسم و چربی‌سوزی کمک کند. مصرف مداوم چای سبز در کنار یک رژیم غذایی کم‌کالری و ورزش منظم باعث کوچک شدن شکم می‌شود.

۷) تخم مرغ

در حالی که غذا‌هایی مانند گوشت گاو بدون چربی و مرغ انتخاب‌های خوبی برای دریافت پروتئین هستند، تخم مرغ هم می‌تواند گزینه مفید دیگری باشد و در هر وعده غذایی مصرف شود. یک تخم مرغ متوسط، تقریباً دارای ۶ گرم پروتئین و کمتر از ۵ گرم چربی است. زرده تخم مرغ همراه با محتوای پروتئین بالایی که دارد، حاوی مقدار زیادی ماده مغذی به نام کولین است. مکمل کولین به طور بالقوه به کاهش BMI یا شاخص توده بدنی کمک می‌کند و هم‌چنین سطح لپتین موجود در آن، باعث افزایش حس سیری و کاهش تولید هورمون گرسنگی در بدن می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد