Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@10:55:42 GMT

ربات‌ها محصولات سونی را تولید می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱۱۹۱

شرکت سونی پیش بینی کرد با تغییر توجه این شرکت به خدمات، ربات‌ها تولید تلویزیون، تلفنهای هوشمند و دوربینهای این شرکت را برعهده می گیرند.

روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از کیمیو ماکی، مدیر کسب و کار محصولات الکترونیکی سونی نوشت: انتظار می رود خطوط تولید اتوماتیک هزینه ها در کارخانه تلویزیون اصلی سونی در مالزی را تا سال مالی ۲۰۲۳ به میزان ۷۰ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۸ کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسریع روند اتوماسیون کارخانه همچنین عیوب محصول را کاهش خواهد داد.

این مقام سونی در مصاحبه با روزنامه فایننشیال تایمز گفت: این برنامه همراه با تمرکز فزاینده به فروش آنلاین و تحلیل داده انجام خواهد شد. اطلاعات فروش با استفاده از هوش مصنوعی به منظور تعیین موثرتر حجم تولید، تحلیل خواهد شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، روزنامه فایننشیال تایمز گزارش کرد اگرچه سونی همچنان به فروش سخت افزار و خدمات به مصرف کنندگان ادامه خواهد داد اما بخش قابل توجهی از هدف رشد سونی از محصولات برای استفاده حرفه ای مانند نمایشگر LED کریستال برای تولید ویدیوی مجازی و فناوری رهگیری توپ برای صنعت ورزشهای سرگرم کننده حاصل خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد