Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا در اسپانیا، وزارت خارجه آلمان به شهروندانش توصیه کرد به این کشور سفر نکنند.

در کنار مناطقی در داخل آلمان، مانند جنوب و سواحل دریاهای شرق و شمال، اسپانیا هم مقصد شمار یک گردشگران آلمانی به شمار می‌رود.

اما این کشور بار دیگر برای گردشگران آلمانی جزو مناطق پرخطر کرونایی طبقه‌بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم دولت آلمان درباره اسپانیا که شامل جزایر قناری و منطقه محبوب مایورکا هم می‌شود با توجه به ادامه روند رو به افزایش شاخص ابتلا در آن اتخاذ شده است.

پیش از این نیز مسافران ورودی به آلمان از اسپانیا باید یک تست منفی ابتلا به کرونا ارائه می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، در حال حاضر شاخص ابتلا در اسپانیا ۱۹۹ اعلام شده است؛ به این معنا که تعداد مبتلایان جدید به ازای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در یک بازه هفت روزه به مرز ۲۰۰ رسیده است.

اگر این شاخص از ۲۰۰ بگذرد سرنوشت قبرس، یکی دیگر از مقصدهای محبوب گردشگران آلمانی، اسپانیا را هم تهدید می‌کند. دولت آلمان، قبرس را هم جزو مناطق با خطر ابتلای بسیار زیاد طبقه‌بندی کرده است.

کسانی که تعطیلات خود را در قبرس می‌گذرانند اگر واکسینه نشده باشند یا مبتلا و بهبودیافته نباشند باید پس از بازگشت به آلمان، حتی در صورت ارائه تست منفی هم بین پنج تا ۱۰ روز قرنطینه شوند.

با وجود بالا بودن شاخص ابتلا در اسپانیا، محدودیت‌های کرونایی در آن به نسبت موج‌های قبلی پاندمی چندان شدید نیست. در بارسلون که یکی از مراکز اصلی شیوع کرونا محسوب می‌شود فقط زندگی شبانه و رفتن به کافه ها و رستوران‌ها در شب‌های آخر هفته محدود شده است.

به گزارش دویچه وله، وزیر بهداشت اسپانیا می گوید: شمار بالای موارد ابتلای جدید بیشتر مربوط به جوانانی است که یا علائمی از ابتلا در آنها مشاهده نشده یا بسیار خفیف بوده است./ ایسنا

کشف ردپای کرونا در اسپانیا ۹ ماه قبل از چین اولین ابتلا به کرونا هفته‌ها زودتر از موارد گزارش شده رخ داد   اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه باغستان شهریار با شاخص ۱۵۹ ناسالم (قرمز)، اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۷، رباط‌کریم با شاخص ۱۰۷ و قرچک با شاخص ۱۴۷، ناسالم (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۶۴، پاسداران با شاخص ۹۲، پاکدشت با شاخص ۶۴، پردیس با شاخص ۵۲، پونک با شاخص ۶۰، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۹، پیشوا با شاخص ۶۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۵، دانشگاه تهران با شاخص ۷۰، دماوند با شاخص ۷۰، ژئوفیزیک با شاخص ۷۴، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۹۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۶، شریف منطقه دو با شاخص ۹۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، شهریار با شاخص ۷۱، علم و صنعت با شاخص ۷۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۹، قدس با شاخص ۵۱، لواسانات با شاخص ۶۲، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۸، ملارد با شاخص ۸۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۶، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۳، ورامین با شاخص ۵۵ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۵۹ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۱، چشمه با شاخص ۴۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۴، سرخه‌حصار با شاخص ۳۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۴۵، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 748588

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق