Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم مظفر منتخب شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح زیست شبانه اظهار کرد: درباره برخی از طرح‌ها بایید ببینم فلسفه دینی و نظری راجع به آنها چیست و چه موضعی دارند. شب در آموزه‌های دینی محل تفکر و آرامش و سکون است ما نباید شهر را در شب به محل فعالیت تبدیل کنیم زیرا فلسفه شب این نیست و با مجموعه فکری معرفتی ما مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه مردم در ساعات شبانه نیازهای خودشان را تامین کنند مشکلی ندارد و اتفاق خوبی است اما به عنوان زیست شبانه خیر! من مدافع این طرح نیستم زیرا با منظومه نظری ما تناسب ندارد؛ ساختار شب آرامش است لذا به عنوان زیست شبانه که شهر مانند روز باشد موافق نیستم اما تامین نیاز مردم موردی ندارد. 

بیشتر بخوانید

زیست مومنانه جایگزین طرح زیست شبانه شود/ با مدل اعضای فعلی، این طرح جلو نمی‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیست شبانه زیست مومنانه شورای شهر تهران زیست شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند