Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:16:09 GMT

مشارکت بسیج برای جذب ۱۷ هزار حامی ایتام زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱۴۴۳

مشارکت بسیج برای جذب ۱۷ هزار حامی ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری با بیان اینکه از ابتدای اجرای این تفاهم‌نامه تاکنون بیش از هزار و ۵۰ حامی از طریق بسیج جذب‌شده است، گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان جذب حامی به نیابت از شهدای گرانقدر استان در قالب پویش ایران مهربان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در طرح پویش ایران مهربان آحاد مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح و کمک به فرزندان نیازمند ثبت‌نام کنند افزود: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند ماهیانه با اختصاص تنها ده هزار تومان حامی فرزندان نیازمند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شمار کودکان یتیم تحت حمایت را هزار ۲۲۷ نفر و فرزندان محسنین راسه هزار ۴۶۷ نفر اعلام کردوگفت: در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار حامی حمایت مادی ومعنوی این فرزندان را برعهده دارند.

صفری افزود: به همت خیران وحامیان نیکوکار میانگین سرانه ایتام استان زنجان در پایان سه ماهه اول سال جاری به بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان ومیانگین دریافتی فرزندان محسنین به ۳۴۵ هزار تومان افزایش‌یافته که هردو از میانگین کشوری بالاتر است.

وی ادامه داد: خیران برای مشارکت در ثبت‌نام طرح اکرام ایتام ومحسنین می‌توانند از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراجعه به سایت امداد به نشانی ekram.emdad.ir اقدام کنند.

کد خبر 5256262

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان اکرام ایتام ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا اردبیل اراک ایلام عکس استانها سیستان و بلوچستان حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند