Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مجازی با جمعی از جوانان و فعالان انقلابی استان خوزستان، گفت: آنچه از ادامه فعالیت دولت سایه انتظار می‌رود این است که این حرکت، حرکتی فراگیر، عمومی و فراتر از تکیه به چند نفر باشد.

وی با بیان اینکه درک و پیگیری مسائلی که مردم به آن مبتلا هستند، در اولویت فعالیت‌های دولت سایه قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که فعالیت‌های دولت سایه در استان‌های مختلف، در راستای پیگیری و تحقق مطالبات آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید احساس کنند مسائل‌شان از سوی جوانانی از همان استان به خوبی فهمیده می‌شود و به خوبی نیز دنبال می‌شود.

عضو شورایعالی امنیت ملی افزود: همینکه مردم احساس می‌کنند که عده‌ای از جوانان انقلابی به صورت واقعی پیگیر حل مشکلات آنها هستند، بسیار اهمیت دارد. در گام‌های بعدی باید تا حصول نتیجه، کار را ادامه داد والا مردم با این حرکت ارتباط برقرار نخواهند کرد.

جلیلی با اشاره به نقش مهم و ارزشمند حجت الاسلام موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، گفت: به عقیده من ایشان به تنهایی یک دولت سایه هستند؛ چرا که بارها شاهد بودم که در شرایط مختلف پیگیر حل مشکلات مردم خوزستان بودند تا آن مشکلات برطرف شود.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ایشان و ارتباط با مسئولان مختلف استان که برای حل مشکلات مردم دغدغه‌مند هستند، اقدام مناسبی برای ادامه فعالیت دولت سایه در استان خوزستان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، اظهار داشت: طبیعی است که گروه‌های مردمی نمی‌توانند همه‌ی مشکلات را حل کنند اما مهمترین موضوع در پیگیری‌ها این است که زمینه را به گونه‌ای فراهم کنید که خود مردم طریقه درست مطالبه‌گری را اجرا کرده و دستگاه‌های مسئول نیز برای حل مشکلات آنها کوتاهی نکنند.

جلیلی با بیان اینکه همه اولویت‌ها مربوط به مسائل اقتصادی نیست، گفت: پیگیری نحوه تخصیص و هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان‌ها می‌تواند به عنوان یکی از کارویژه‌های مهم دولت سایه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: تعیین برآورد از نحوه این هزینه‌کردها، می‎‌تواند به تعریف درست اولویت‌ها و کارهای واقعی کمک نماید و از انجام کارهای نمایشی پیشگیری کند.

جلیلی در این راستا گفت: اگر میگوییم دولت سایه، سایه‌ مردم بر سر دولت است، رصد، پایش و بررسی جدی بودجه‌های اختصاص یافته در زمینه‌های مختف، زمینه‌ساز تایید، تصحیح یا تکمیل فعالیت‌ها و روند اداره هر استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید جلیلی دولت سایه دولت سایه حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند