Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی واحد استان قم جهت تکمیل کادر پرسنلی خود همکار کارشناس می‌پذیرد.

آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی واحد استان قم، با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و استاندارد های ملی و بین المللی خدمات آزمایشگاهی را به مراجعین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم (رویا) ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله خدمات این آزمایشگاه تشخیصی می توان به انجام آزمایش های پنل هپاتیت  و HIV، انجام آزمایش های تومور مارکر به ویژهRoma HE4 ، انجام پانل ترومبوزMTHFR & PG 210A, FACTOR V, PAL ، پذیرش نمونه های HPV به روشPCR pathology  , (cobas HPV DNA Testing)  Pap smear ، انجام آزمایش کاریوتایپ پرزهای جفتی جنین ”CVS” و کاریوتایپ آمونیوتیک مایع  انجام آزمایش های غربالگری جنین QUAD, F.T.S, NIPTI, Triple  و انجام آزمایشات سقط مکرر  تعیین هویت والد و فرزندی  بررسی ناشنوایی (Connexing26)   اشاره کرد.

این آزمایشگاه که در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری رویا مستقر است با توجه به تعهد به رفع نیاز شهروندان به تازگی نیاز خود را به جذب همکار اعلام کرده است.

علاقه مندان به همکاری با این این آزمایشگاه تشخیصی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال رزومه و تعیین وقت مصاحبه با دفتر معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به شماره 02532700158 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمايشگاه جهاد دانشگاهی قم انجام آزمایش استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون