Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:02:05 GMT

امکانات ارتش در خدمت تسهیل روند واکسیناسیون عمومی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱۵۳۷

امکانات ارتش در خدمت تسهیل روند واکسیناسیون عمومی

امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی افزود: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز با تلاش متخصصان داخلی به واکسن کرونا دست پیدا کرده‌ایم، افزود: به زودی حجم بالایی از واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد؛ لذا نیاز است برای تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی از مکان‌هایی با استانداردهای بهداشتی و اجتماعی برخوردار باشیم تا ضمن تکریم مردم، کار واکسیناسیون به سهولت انجام شود.
امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح با بیان اینکه امکان دارد روزانه واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر را انجام دهیم، عنوان کرد: ارتش یکی از سازمان‌هایی است که امکانات خود را پای کار می‌آورد و همچنین دیگر سازمان‌های نیروهای مسلح نیز در این رابطه کمک خواهند کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم با آمدن واکسن ایرانی، این ویروس منحوس را در کشور نابود کنیم و فعالیت‌های اجتماعی به شرایط عادی برگردد.
رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیروهای چهارگانه گفت: پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش امروز از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت و بهداشت برخوردارند؛ همچنین کار واکسیناسیون کارکنان طبق شیوه نامه‌های وزارت بهداشت در ارتش انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است