Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان محمدپور: کرونا نه تنها فعلاً جلوی تولید این سریال را گرفته است، بلکه فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» را که قرار بود سال گذشته در ویتنام بسازم نیز به تعطیلی کشاند.

 قربان محمدپور کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به ویژه سریال «سلام بمبئی ۲» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که قرار بود دهم خردادماه کلید بخورد، گفت:

با بهتر شدن شرایط کرونایی در ایران و هند سریال «سلام بمبی ۲» را جلوی دوربین خواهم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار قرار است در ۲۰ قسمت برای پلتفرم‌های ایران و هند تولید شود.
داستان سریال «سلام بمبئی ۲» هیچ ارتباطی با فیلم سینمایی «سلام بمبئی» ندارد

قرار است در این کار بازیگران صاحب نام سینمای هند حضور داشته باشند مثلا با «گلشن گروور» برای بازی در سریال به توافق رسیده‌ایم.

پیش‌بینی ما این است که تا اواخر شهریور امکان کار فراهم شود، هرچند بالیوود نیز این روزها تعطیل است و به فیلمسازان آن اجازه کار داده نمی‌شود.
کرونا دو پروژه را به تعطیلی کشاند

کرونا نه تنها فعلاً جلوی تولید این سریال را گرفته است، بلکه فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» را که قرار بود سال گذشته در ویتنام بسازم نیز به تعطیلی کشاند.

این کار تمام مراحل پیش تولید را سپری کرده بود و با بازیگر نقش «یانگوم» نیز به توافق رسیده بودیم، اما یک هفته به آغاز فیلمبرداری، کشور تایلند اجازه کار را به دلیل بیماری کرونا باطل کرد.

هنوز بازیگران ایرانی سریال «سلام بمبئی» انتخاب و حضورشان در این سریال قطعی نشده است. محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری از بازیگران نسخه سینمایی آن بودند./صبا

بیشتر بخوانید

سفر کارگردان «سلام بمبئی ۲» به هندوستان برای انتخاب بازیگر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سلام بمبئی ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرهاد قائمیان امروز در دیدار مدیران و دبیران جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما دوست و همراهانی هستیم که فقط به عشق امام رضا (ع) در این جشنواره‌ها هستیم، تا کارهای بهتری را برای شیفتگان امام هشتم (ع) انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره روستایی امام رضا (ع) در روستای کردر گفت: مردمان روستا خانه‌های خود را در اختیار جشنواره و هنرمندان گذاشته بودند، برای مردمی کردن این جشنواره فضایی ایجاد کردیم که مردم بدانند چه نوع فرهنگ رضوی را می‌خواهیم در بین مردم رواج دهیم.

قائمیان گفت: در جشنواره هنرهای نمایشی به دبیری اتابک نادری، او نه فقط برای این جشنواره همراهی خوبی داشت بلکه تلاش زیادی کرد تا نمایش‌ها در استان‌های مختلف کشور به صورت عمومی اجرا شود و مردم آشنایی بیشتری با فرهنگ رضوی پیدا کنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره گفت: تلاش شد تمام جشنواره‌ها در بین خود مردم باشد و امید است مدیران کل فرهنگ در استان‌ها همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند.

وی افزود: امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده و در راستای فرهنگ امام رضا (ع) است و امید است این فیلم از حیث بزرگی و تاریخی بودن برای سال آینده ساخته شود تا بگوییم جشنواره‌های امام رضا(ع) به اهداف والای خود خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد