Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عربلو عصردوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این عملیات بدون قطع شدن گاز مصرف کنندگان استراتژیک این خط در صنایع غرب بندرعباس، نیروگاه برق گنو و نیروگاه برق کهنوج در محدوده کیلومتر ۲۸۹ تا ۴۲۸ و با سه هزار و ۳۶۰ نفر ساعت انجام شد.

وی ادامه داد: این عملیات که کاهش خطرهای عملیاتی و بهره‌برداری و همچنین باعث افزایش ضریب پایداری انتقال گاز را به دنبال دارد، مطابق با برنامه نت سال ۱۴۰۰ تعمیرات خط لوله هفتم سراسری از طریق اسلیوگذاری با قید اولویت در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمنطقه شش عملیات انتقال گاز اضافه کرد: عملیات اسلیوگذاری از نوع B در پنج نقطه از این خط و با حضور همکاران جوشکار هات تب مناطق ۲ و ۸ عملیات انتقال گاز از پنجم تیرامسال به مدت هفت روز انجام شد.

عربلو ابرازداشت: نکته حائز اهمیت در این عملیات انجام آن بر روی خط لوله گاز دار و براساس استانداردها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران بوده است.

 وی عنوان کرد: به علت دما بالای ۴۵ درجه و رطوبت و شرجی هوا در شهرستان بندعباس عملیات تعمیرات بر روی خط لوله، با غروب خورشید شروع و تا پاسی از شب ادامه داشته است .

به هرنوع غلاف‌گذاری در بخش‌های مدفون یا غیرقابل دسترس یا با دسترسی سخت برای استفاده از مسیر ایجاد شده جهت عبور تاسیسات یا مواد جاری مانند فاضلاب و هر نوع استفاده مفید اتی اسلیوگذاری می‌گویند.

برچسب‌ها رونق تولید هرمزگان امنیت گاز بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید هرمزگان امنیت گاز رونق تولید هرمزگان امنیت گاز بندرعباس انتقال گاز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد