Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل فروغیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودک نقاش و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بوکان موفق به دریافت جایزه از ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شد.

وی ادامه داد: المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن با موضوع "هنر و ورزش"در سال گذشته میلادی برگزار شد و ضمن آن ۱۳ اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در این رقابت هنری بین المللی شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوکان گفت: دختر ۹ ساله از کانون شهرستان بوکان که در اثر خود ورزش دوچرخه سواری در طبیعت را به تصویر کشیده است، جایزه ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه این کودک از سوی کشور آمریکا برای دریافت جایزش به این کشور دعوت شده است، افزود: والدین این کودک اعلام کردند که به این کشور سفر نمی کنند و در این صورت جایزه وی از طریق پست برای آن ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سال ۱۳۹۸ "آرتین سلیمانی" از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی "هیکاری" ژاپن شده بود.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی بوکان نقاشی جشنواره نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی بوکان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی بوکان نقاشی جشنواره نقاشی کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها