Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جام حذفی فوتبال کشور به مراحل حساس خود نزدیک شده است و در مرحله یک چهارم نهایی یک دیدار فوق‌العاده حساس بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی خوب شد که استقلال دیدار قبل از دربی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم مجیدی قدری هم در بازی قبلی با حریف مدارا کرد و به یکسری از جوان‌ترها بازی داد و روی یکی دو مهره اصلی‌اش مثل وریا و شیخ هم ریسک نکرد. در غیر این صورت می‌توانست راحت تر در این بازی پیروز شود.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه در همین بازی هم طبق معمول اشتباهات داوری به ضرر استقلال بود و حداقل دو پنالتی تیم در دقایق اولیه گرفته نشد که این خیلی بد است.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: سطح داوری‌ها بسیار پایین است و اشتباهات تاثیرگذار داوران خیلی زیاد شده است؛ و در این میان استقلال بیشترین ضرر را بابت این اشتباهات بزرگ داشته است. در همین چند بازی آخر داوران چند تصمیم اشتباه و تاثیرگذار گرفته‌اند که ضرر آن متوجه استقلال شده است.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: اگر استقلالی‌ها بابت داوری دربی ابراز نگرانی می‌کنند، حق دارند و نباید از این اظهار نظر ناراحت شد. مگر در همین دربی گذشته پنالتی روی قایدی سوخت نشد؟ چرا تیم رقیب ناراحت می‌شود وقتی اعضای باشگاه ما ابراز نگرانی می‌کنند. من از اعتراض باشگاه استقلال به داوری‌ها آن هم درست قبل از دربی کاملاً حمایت می‌کنم و در همین راستا از داوران عزیزی که قرار است سوت و پرچم این دیدار را بزنند می‌خواهم نهایت دقت را به کار گیرند.

نیک سیرت با اشاره به جنگ لفظی دو تیم پیش از این بازی گفت: قطعاً این درگیری‌های لفظی روی عملکرد فنی دو تیم تاثیرگذار است و این دربی بر خلاف چند دربی قبلی که حاشیه‌های خارج از میدان نداشت، تحت تاثیر این حواشی خواهد بود.

وی افزود: دربی به خودی خود حساس است و لازم نیست من درباره این حساسیت‌ها توضیح دهم. دربی‌های حذفی همیشه حساس‌تر هم می‌شوند و حالا که این حواشی قبل از دربی پیش آمده، قطعاً بر حساسیت آن اضافه خواهد شد. امیدوارم داوران با اشتباهات خود بر این حواشی دامن نزنند و با قضاوتی صحیح و کم اشتباه به زیبا شدن بازی و ثبت عادلانه ترین نتیجه کمک کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی دربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند