Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تأکید کرد با قدرت به کارش در این پست ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گرث ساوت‌گیت که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در دیدار فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن و در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند، می‌گوید می‌خواهد تیم ملی انگلیس را به جام جهانی 2022 برساند، این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال تمدید قرارداد این مربی 50 ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره احتمال تمدید قرارداد خود با اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: فکر نمی‌کنم اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن در مورد چنین موضوعی باشد. ما باید جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر را دریافت کنیم. برای فکر کردن در مورد یورو 2020 نیاز به زمان دارم. من به استراحت نیاز دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: سرمربی تیم ملی انگلیس بودن تجربه‌ای شگفت‌انگیز است، اما هدایت تیم ملی کشورتان در چنین تورنمنت‌هایی عوارض خاص خود را هم دارد. همان موقع که سرمربی تیم ملی شدم، گفتم که داشتن چنین حمایت داخلی بسیار خوب است و به‌عنوان سرمربی تیم بسیار برای آن ارزش قائلم.

ساوت‌گیت در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم تیم را به قطر ببرم. احساس می‌کنم در چهار سال اخیر پیشرفت کرده‌ایم، ما یک عنوان چهارمی، یک عنوان سومی و یک عنوان دومی در این سال‌ها کسب کرده‌ایم که این بد نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی ایتالیا جام جهانی 2022 سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟