Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:44:52 GMT

استاندار تهران: زنگ خطر کرونایی به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۲۶۶۷

استاندار تهران: زنگ خطر کرونایی به صدا درآمد

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران که در محل استانداری برگزار شد گفت: در این هفته اخیر شاهد افزایش مبتلایان، بستری ها و فوتی های ویروس کرونایی از نوع دلتا در استان تهران هستیم.

وی اظهار داشت: در پیک پنجم شرایط بسیار خطرناک است و از مردم می خواهیم تا زمانی که واکسینه نشوند بهترین اقدام استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران ادامه داد: در شرایط فعلی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران ۷۲ درصد است و این استان یکی از استان های موفق در اقدامات پیشگیرانه مقابل این ویروس است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مشخص شد که فرودگاه ها و پایانه های مسافربری برون شهری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی پایین است که مقرر شد مدیران این بخش ها فراخوانده شوند و در این زمینه پاسخگو باشند.

خبر در حال تکمیل است...

برچسب‌ها ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی استان تهران ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی