Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:44:20 GMT

خون و تعصب؛ شهریار مغانلو همانی که باید باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۲۸۴۸

خون و تعصب؛ شهریار مغانلو همانی که باید باشد

به گزارش “ورزش سه”، در شبی که غیبت عیسی آل کثیر نگرانی در فاز تهاجمی را افزایش داده بود، مغانلو با نمایش موفق خود یحیی را برای دربی نیز امیدوار کرد.

 

مغانلو که هر چه از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد خود را بیشتر با سبک تاکتیکی این تیم هماهنگ کرده و خبری از فرصت‌سوزی‌هایش نیست، در جدال با آلومینیوم در هماهنگی کامل با مهدی ترابی زمینه شکست علیرضا منصوریان و تیمش را فراهم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم بلندقامت و فیزیکی سرخ‌ها که با برخوردی شدید در همان اواسط نیمه اول با سری بانداژ شده و خونین کار را تا دقایق پایانی دنبال کرد، پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را با یک گل و یک پاس گل دیدنی داد تا برای دربی هم خط و نشان بکشد. جالب‌ترین صحنه بازی اما فارغ از گلزنی و پاس گل و البته سر خونین مغانلو شاید جایی بود که بعد از مصدومیت با برانکارد از زمین خارج شد و وقتی که تصمیم یحیی گل‌محمدی مبنی بر تعویض خود را متوجه شد خیلی زود از مسوول برانکارد خواست تا او را زمین بگذارند و با نزدیک شدن به سرمربی تیمش برای ادامه بازی و صرفنظر از تعویض اعلام آمادگی کرد. یحیی هم بعد از مشاهده‌ی انگیزه مهاجم تیمش به او دقایقی بیشتر فرصت داد و در ادامه برای حفظ آمادگی‌اش در دربی او را تعویض کرد. باید دید شهریار با این انگیزه و آمادگی در دربی نیز قادر خواهد بود هدف خود را به سرانجام برساند یا مدافعان حریف مانع وی خواهند شد.

 

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!