Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:32:31 GMT

جمع آوری امضا برای تکرار فینال یورو 2020 (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۲۸۶۱

دوست داران تیم ملی انگلیس خواهان تکرار بازی فینال یورو 2020 شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای انگلیس برای کسب یک جام قهرمانی دیشب و پس از شکست برابر ایتالیا در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی بر باد رفت و شاگردان روبرتو مانچینی توانستند پس از اینکه ابتدای نیمه اول بازی از سه شیرها عقب افتادند، یک بازگشت رویایی به بازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک شاو در دقیقه 2 بازی دروازه ایتالیا را باز کرد اما در ادامه لئوناردو بونوچی توانست در دقیقه 67 کار را به تساوی بکشد. بعد از دو وقت اضافه بدون گل، در ضربات پنالتی این ایتالیا بود که با درخشش جی جی دوناروما درون دروازه، توانست انگلیس را 3-2 شکست دهد و جام قهرمانی در اروپا را بالای سر ببرد.

 

 

 

 

به این ترتیب رویای انگلیس برای کسب یک موفقیت بین المللی رنگ باخت و آنها پس از سال 1966 همچنان روی دور ناکامی قرار دارند.

انگلیسی ها اما معتقدند بیورن کوئیپرس داور هلندی فینال، قضاوتی غیرمنصفانه داشته و به سود ایتالیا سود زده است.

 

 

 

 

مشخصا آنها به صحنه ای اشاره دارند که جورجو کیه لینی با گرفتن پیراهن بوکایو ساکا در دقایق پایانی مانع پیشروی او شد. ساکا در کنار خط طولی زمین می توانست به حرکت خود ادامه دهد و موقعیت خطرناک ایجاد کند ولی کیه لینی با گرفتن یقه پیراهن او از پشت باعث سرنگونی اش شد. کیه لینی در این صحنه با کارت زرد داور جریمه شد ولی دوست داران انگلیس معتقدند او مستحق کارت قرمز بود و ار این اتفاق رخ می داد احتمالا کار به ضربلات پنالتی کشیده نمی شود و سه شیرها زودتر کار را تمام می کردند.

 

 

 

 

در یک حرکت نمادین آنها در سایت "CHANGE.ORG" خواهان تکرار فینال شده اند و در حال جمع آوری امضا به همین دلیل هستند.

در بیانیه ای به همین منظور آمده است:« مسابقه(فینال یورو) در تاریخ 11 جولای 2021 به هیچ وجه عادلانه نبود. مدافع ایتالیا مثل یک برده مهاجم انگلیس را کشید و سرنگون کرد ولی فقط یک کارت زرد گرفت.

 

 

 

 

از نظر داور، هر گونه خطا و بازی خشن برای ایتالیایی ها مجاز بود و قطعاً این یک قضاوت مغرضانه است. در بازی تکراری باید یک داور عادل و منصف انتخاب شود.»

جورجیو کیه لینی تیم ملی انگلیس تیم ملی ایتالیا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی تیم ملی انگلیس تیم ملی ایتالیا یورو 2020 فینال یورو کیه لینی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست