Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی نیا روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ارتباط خانواده‌ها با مسجد، تعامل مساجد و مدارس اجرا می شود.

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: در این طرح ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری محور هستند که برای هر مسجد به طور میانگین سه مدرسه اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به توجه به شرایط کرونایی فضاهای مناسب و بزرگ مدارس و مساجد، ظرفیت خوبی برای پیوند خانه مسجد و مدرسه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز افزایش مهارت آموزی برای دانش آموزان است.

هادی نیا گفت: برای این طرح در درگاه بچه‌های مسجد سه شبستان با عناوین هنر ، فرهنگ و نوآوری هرکدام با چندین رواق طراحی شده است که دانش آموزان از مقطع ابتدایی می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر در ایام اوقات فراغت در درگاه بچه‌های مسجد برای گذراندن دوره‌های مختلف ثبت نام کرده بودند که امیدواریم با طرح مدرسه، مسجد، تابستان این رقم افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۴۸ کانون شهری و روستایی در آذربایجان شرقی فعال هستند که ۴۰۰ مورد آن‌ها مجهز به کتابخانه است. 

برچسب‌ها مسجد آذربایجان شرقی گذران اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مساجد مدرسه تابستانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد آذربایجان شرقی گذران اوقات فراغت مسجد آذربایجان شرقی گذران اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مساجد مدرسه تابستانه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • معلمی که کلاس درس را به مسجد بُرد
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان