Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:24:16 GMT

یورو ۲۰۲۰| گریلیش پاسخ انتقاد روی کین را داد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۰۹۱

یورو ۲۰۲۰| گریلیش پاسخ انتقاد روی کین را داد

ستاره تیم ملی انگلیس به اظهارات عجیب کاپیتان ایرلندی پیشین منچستریونایتد در انتقاد از سه پنالتی‌زن سه‌شیر پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جک گریلیش ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال انگلیس به اظهارات روی کین به خاطر تحقیر سه پنالتی‌زن آخر انگلیسی ها در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی کین، کاپیتان ایرلندی سابق منچستریونایتد که اکنون مفسر شبکه ITV‌ اسپورت انگلیس است، پس از باخت 3 بر 2 انگلیس مقابل ایتالیا در فینال یورو، ضمن ایراد گرفتن از تصمیم مربیان تیم ملی انگلیس به خاطر فرصت دادن به سه بازیکن جوان مانند مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و باکایو ساکا برای زدن سه پنالتی آخر سه شیر که هر سه آنها به هدر رفت، بازیکنان بزرگتر تیم از جمله گریلیش و رحیم استرلینگ را به نداشتن شهامت برای ایستادن پشت ضربات پنالتی متهم کرد. هافبک تیم استون‌ویلا نیز اکنون پاسخ روی کین را داده است.

گریلیش در یک توئیت نوشت: «من گفتم که می‌خواهم یکی از پنالتی‌ها را بزنم!!! مربی در طول تورنمنت کلی تصمیم درست گرفت و تصمیم امشب او هم درست بود. نمی‌گذارم یک عده وانمود کنند که من نمی‌خواستم پنالتی بزنم در حالی که گفتم می‌خواهم این کار را انجام دهم.»

کاربران فضای مجازی نیز به اظهارات گریلیش واکنش نشان داده و از او تمجید کردند. یکی از آنها نوشته است: «جک چرند بودن ادعای آنهایی که بازیکنان بزرگ تیم را بزدل خطاب کردند را نشان داد.»

این نخستین باری نیست که روی کین با انتقادات‌هایش به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال انگلیس هواداران فوتبال در این کشور را خشمگین می‌کند.

یورو 2020| یوفا رفتار زننده هواداران انگلیس را محکوم کرد/ تهدید جدی شانس میزبانی جام جهانی 2030

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی انگلیس یورو 2020 تیم ملی انگلیس روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران

به گزارش قدس آنلاین، در چند روز گذشته فدراسیون فوتبال در ادامه قوانین جدید این فصل، این بار سراغ صحبت‌های اعضای تیم‌ها رفت و اعلام کرد که بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیر فنی اعضای تیم‌ها علیه فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال استان، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها جریمه حداقل ۲ میلیارد تومانی در پی خواهد داشت که البته این قانون سکه‌ای است که دو رو دارد.

با اینکه هدف فدراسیون‌نشینان از این قوانین جلوگیری از حواشی میان باشگاهی و درگیری‌های رسانه‌ای است اما در سوی دیگر می‌تواند دموکراسی و حق انتقاد را از روح فوتبال بگیرد و تیم‌ها حق خود را در حال ضایع شدن ببینند. البته این محکومیت‌ها عموما دامن‌گیر تیم‌هایی می‌شود که در جنگ رسانه‌ای کمتر از رقبا دست دارند و با افزایش بار مالی، رغبتی به ادامه نخواهند داشت.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن در این باره گفت: جریمه‌های فدراسیون بار مالی باشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده و شاید لیگ را از پویایی خارج کند. باشگاه‌ها همین الان هم در بودجه‌هایشان مشکل دارند و پرداختی‌هایشان عقب افتاده است. باشگاهی که در مخارج فعلی‌اش مانده، جریمه را نمی‌تواند بپردازد.

فریدونی همچنین با انتقاد از «سیاست کسب درآمد فدراسیون از طریق جرایم،» ادامه می‌دهد: رویکرد سازمان لیگ در این مدت تنها جریمه کردن است و ظاهرا تنها ممر درآمدی سازمان لیگ و فدراسیون است. درست است که این جرایم بازدارندگی ایجاد می‌کند اما به هر حال بازیکن یا سرمربی تحت شرایط و فشار بازی ممکن است چیزی بگوید و نمی‌توان آن را با جرایم کنترل کرد. لیگ همین است و شاید با این قوانین آزادی انتقاد گرفته شود.

فرشید طالبی، بازیکن پیشین سپاهان نیز تصمیمات فدراسیون را پاک کردن صورت مساله دانست و در خصوص راه حل درست گفت: باید مشکلات را بپذیرند و برای حل آن اقدام کنند. برای این کار باید به جای اتخاذ تصمیمات سفت و سخت، با شیوه هم‌اندیشی پیش بروند.

او خاطرنشان کرد: در لیگی که تمام تیم‌ها مشکل و شکایت دارند، پس قطعا یک جای کار می‌لنگد. باید به جای محکومیت، هم‌اندیشی شود. کمیته انضباطی امسال پول کمی از جرایم نگرفته و فکر کنم لیگ ما با پول جرایم می‌چرخد! باید فدراسیون بپذیرد که در این قوانین ابهاماتی وجود دارد که باید رفع شوند.

طالبی ادامه داد: قبول دارم که برخی تیم‌ها شور موضوع را درمی‌آورند و این هم بد است. انتقاد و بیان مشکل، روش دارد. اگر قرار است حقی ضایع نشود تا زمان ورود VAR حل نخواهد شد.

مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم نیز در واکنش به این موضوع تصریح کرد: ما موظفیم که به قانون احترام بگذاریم اما اگر قوانین به طور یکسان اجرا شوند. اگر سرمربی تیم ما به خاطر یک مصاحبه سریعا محروم می‌شود، برای دیگر تیم‌ها نیز همین طور باشد. همسان نبودن در اجرای قوانین ما را اذیت می‌کند ولی باید احترام بگذاریم.

با این حال ابراهیم صادقی، مربی ذوب‌آهن معتقد است که بیانیه‌نویسی هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باید به مسائل فنی بپردازیم.

قوانین باید ابتدا به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسند و اجرایی شوند اما شاید تدوین این مقررات دست فضاهای رسانه‌ای غیررسمی را به فضای انتشار محتوا باز کند که حقوق تیم‌ها در این موضوع یکسان نخواهد بود و همین امر می‌تواند تنش در بازی‌های حساسی چون تقابل سپاهان و پرسپولیس را بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است