Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، ترکیب تیم منتخب جان شانزدهم که در قبضه دو فینالیست تورنمنت است، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان 31 روز رقابت‌های فشرده یورو 2020 که با قهرمان تیم ملی ایتالیا همراه شد، کمیته فنی مسابقات فهرست نفرات برتر هر یک از پست‌های زمین فوتبال را برای معرفی تیم منتخب اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم منتخب یورو 2020، ایتالیا و انگلیس دو فینالیست رقابت‌ها هر یک با 3 بازیکن بیشترین نماینده را دارند و پس از آنها دانمارک یکی از تیم‌های مرحله نیمه نهایی که مغلوب انگلیس شد با 2 بازیکن در جایگاه بعدی است.

طبق اعلام کمیته فنی یوفا، جان‌لوئیجی دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا که به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت هم معرفی شد، دروازه‌بان تیم منتخب لقب گرفت. کاپیتان کهنه‌کار ایتالیایی‌ها، جورجو کیه‌لینی در خط دفاعی و فدریکو کیه‌زا به عنوان هافبک پشت مهاجم دو بازیکن ایتالیایی دیگر تیم منتخب یورو 2020 هستند.

هری مگوایر مدافع میانی تیم ملی انگلیس و هم‌تیمی او لوک شاو به عنوان دفاع چپ به همراه رحیم استرلینگ به عنوان بال راست نیز سه بازیکن انگلیسی تیم منتخب جام شانزدهم هستند.

از تیم ملی دانمارک کاسپر دولبرگ به عنوان بال چپ و مائله به عنوان دفاع راست انتخاب شده است. گرانیت ژاکا کاپیتان تیم ملی سوئیس و پل پوگبا هافبک تیم ملی فرانسه نیز به عنوان زوج خط میانی تیم منتخب یورو انتخاب شده‌اند. ترکیب تیم منتخب یورو در نهایت با حضور برترین گلزن رقابت‌ها یعنی کریستیانو رونالدو در نوک خط حمله کامل می‌شود.

رقابت‌های یورو 2020 شب گذشته (یکشنبه) با پیروزی ایتالیا مقابل انگلیس در ضربات پنالتی مسابقه‌ای که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد به پایان رسید و این تیم برای دومین بار فاتح این رقابت‌ها شد.

یورو2020| ایتالیا با پیروزی در ضیافت پنالتی‌ها قهرمان شد/ انگلیس حسرت به دل ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 کریستیانو رونالدو تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 تیم منتخب یورو رقابت ها یورو 2020 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود

ستاره اسپانیایی سابق یونایتد عقیده دارد مشکل مارکوس رشفورد در این فصل روحی روانی است و این بازیکن در یورو خودش را اثبات خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فصل برای منچستریونایتد بسیار بد سپری شد و تنها امید اریک تن‌هاخ در این فصل قهرمانی در جام حذفی است. این تیم به دیدار نهایی راه یافته و باید در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچسترسیتی برود. فرهنگ و ذهنیت باشگاه در این فصل بارها زیر سوال رفته و اتفاقات خارج از زمین مانع پیشرفت تیم شده است. تنها نقطه مثبت در یونایتد حضور برونو فرناندز است که هر بازی ارزش‌هایش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به نوشته پایگاه اینترنتی manchestereveningnews، خوان ماتا با تمجید از این بازیکن پرتغالی گفت:‌ از نظر من فرناندس فرمانده میانه زمین است. باید به همه بازیکنان جوان یونایتد بگویم که به او نگاه کنند. برونو خیلی برای باشگاه مهم است و در سال‌های اخیر تلاش بسیاری کرده و به نظرم شایسته ستایش است. برونو یک نمونه عالی برای همه بازیکنان است و فرهنگ یونایتد باید حول چنین بازیکنی ایجاد شود. بازیکنان جوانی که اکنون برای تیم بازی می‌کنند یعنی آلخاندرو گارناچو،  کوبی ماینو و راسموس هویلوند باید از این بازیکن درس بگیرند. برونو همیشه با نگرش درست در ترکیب تیم حضور دارد. بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می‌کند باید این طور باشد.

یکی دیگر از دلایل افت یونایتد در این فصل، شرایط مارکوس رشفورد بوده است. خوان ماتا در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره این بازیکن گفت: همه ما پتانسیل رشفورد را می‌دانیم و می‌دانیم که وقتی از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشد چقدر می‌تواند برای تیم مفید باشد. باشگاه متوجه است که چه بازیکن بزرگی دارد. او این را در گذشته ثابت کرده ولی در این فصل رشفورد مشکل روحی داشته و این مسئله روی سطح بازی او تاثیر بدی داشته است. فکر می‌کنم او در یورو ۲۰۲۴ بتواند خودش را بار دیگر اثبات کند. امیدوارم او بتواند عملکرد خوبی در یورو داشته باشد.

خوان ماتا در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ در ۲۸۵ بازی ۵۱ گل و ۴۳ پاس گل برای یونایتد به ثبت رساند و جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا را بالای سر برد. او با قراردادی ۳۷ میلیون پوندی از چلسی به یونایتد پیوست و پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

منچستریونایتد امروز و در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر در خانه به دیدار برنلی می‌رود. یونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر ایستاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰