Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:25:26 GMT

دروازه‌بان پرسپولیس چه روزی برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۲۹۰

دروازه‌بان پرسپولیس چه روزی برمی‌گردد؟

بوژیدار رادوشویچ که به دلیل اختلاف با باشگاه پرسپولیس بر سر پرداخت مطالباتش راهی کرواسی شده بود، پس از صحبت با یحیی گل‌محمدی راضی به بازگشت شده است و سه‌شنبه شب به تهران باز می‌گردد.

دروازه‌‌بان کروات سرخپوشان روز سه‌شنبه از طریق آلمان راهی ایران خواهد شد و پرواز او از مقصد ساعت 22 شب خواهد بود. به این ترتیب رادوشویچ صبح چهارشنبه به تهران خواهد رسید و طبق برنامه‌ریزی کادر فنی در تمرین روز چهارشنبه که آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دربی حذفی است، شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، دیدار پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه، 24 تیرماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!

در اتفاقی عجیب و غریب، شدت ضربه پنالتی عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس، هر دو دست گلر جوان پرسپولیس شکسته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. 

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! 

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی