Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:53:35 GMT

شهر کردان: معرفی دیدنی ها، آب و هوا و سوغات

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۳۶۰

شهر کردان: معرفی دیدنی ها، آب و هوا و سوغات

مجموعه ایران گرد،تابع قوانین وزارت بهداشت هست و تمام برنامه ها از قبیل اجاره ویلا واقامتگاه فقط طبق اعلام ستاد کرونا انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران گرد، در تمام مناطق کشور جاهای دیدنی بسیاری هست که در هر زمانی مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد. اما در برخی از این مناطق، اجاره ویلا به اقامت در هتل ترجیح داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با اجاره ویلا شرایط و امکانات بهتری در پیش رو دارید. با ما همراه شوید تا در مورد دیدنی‌های کردان و جاهای دیدنی و  آب و هوا و سوغات این روستای معروف و بسیاری دیگر از موارد جزئیاتی را به شما بازگو کنیم.

معرفی کردان و جاهای دیدنی آن

در اطراف تهران، مناطق خوش آب و هوایی هست که اکثر اوقات در آخر هفته و یا در فصل گرمای سال شلوغ می‌شود که یکی از این مناطق کردان است. برای اقامت در این منطقه خنک و دیدنی ویلاهای بسیاری جهت اجاره وجود دارد. که بنا به سلیقه افراد گوناگون است. اجاره ویلا کردان، به شکل سوئیت می‌تواند باشد تا تنها آشپزخانه و یک اتاق کوچک و سالن نشیمن جهت اقامت داشته باشد و یا به شکل ویلاهای بزرگ و لوکس می‌تواند اجاره داده شود  تا امکانات بیشتری داشته باشند.

اجاره ویلا کردان با تمام تجهیزات ورزشی و یا امکانات آبی مانند: استخر روباز با آب گرم و یا سرپوشیده، سونا و جکوزی نیز فراهم شده است. در برخی از ویلاهای کردان، سالن بازی‌هایی مانند: بیلیارد و یا فوتبال دستی و یا در این ویلاها حیاط بزرگ و لوازم مخصوص  بازی والیبال و یا بسکتبال و آلاچیق و یا باربیکیو جهت تهیه کردن انواع غذاهای کبابی فراهم شده است. در هر مکانی ویلاهای اجاره‌ای با تجهیزات و امکانات کامل مانند آشپزخانه با تمام وسایل گاز و یخچال و غیره، اتاق خواب با تخت، اتاق نشیمن با مبل و تلویزیون امکان پذیر هست.

اما برای افرادی که با تعداد زیادی از اقوام و یا دوستان به کردان سفر می‌کنند، ویلاهای دوبلکس گزینه مناسبی به شمار می‌آید. برخی از این افراد ترجیح می‌دهند که ویلا را در منطقه‌ای بکر انتخاب کنند تا تنها از  سکوت و آرامش در سفر خود لذت ببرند، برای این مسافرها اجاره ویلا با تمام امکانات بهتر می‌باشد تا از تمام تفریحات ویلا لذت ببرند. اما برخی دیگر اجاره ویلا را در منطقه دسترسی به تمام مکان‌های دیدنی ترجیح می‌دهند تا با دیدن از این منطقه‌های دیدنی و جذاب لذت و اطلاعات سفر خود را چندین برابر کنند. در هر شرایطی ویلای اجاره‌ای برای تمام سلیقه‌ها گذاشته شده است، برخی از این ویلاها به صورت باغ ویلا جهت اجاره موجود هستند که ویلا در وسط باغ درختان میوه قرار گرفته است.

مسلماً ویلاهایی که بزرگ‌تر و یا شرایط و امکانات بیشتری جهت اجاره دارند، قیمت آن‌ها گران‌تر می‌باشد و ویلاهای معمولی قیمت مناسب‌تری جهت اجاره دارند. لازم به ذکر می‌باشد که اجاره ویلا کردان در آخر هفته‌ها و یا تعطیلات رسمی گران‌تر و در ایام وسط هفته ارزان‌تر پیش بینی شده است. ویلا کردان جهت اجاره مطابق با خواسته و شرایط مسافر به خوبی فراهم شده تا طبق خواسته مسافر اجاره صورت گیرد. ویلاهای اجاره‌ای به طور معمول بیشتر از یک شبانه روز هستند و هر چه تعداد شب اقامت و یا تعداد نفرات بیشتر باشد، اجاره ویلا به صرفه‌تر می‌باشد.

اما اگر به این منطقه خوش آب‌وهوا سفر کردید، بهتر است سری به مکان‌های دیدنی این روستا نیز بزنید. از مناطق دیدنی کردان به برج مقبره می‌توان اشاره کرد که یکی از امام زاده‌های  امام حسین ع در این مقبره دفن شده و این مقبره قدیمی به شکل برج با استوانه و گنبد و از آجر ساخته شده و قدمت دیرینه مربوط به دوره سلجوق عددی دارد و یا رود کردان که تمام خنکی هوا از این رود است. رود کران سرچشمه از کوه و ارتفاعات روستاهای دیگر دارد و همیشه پر آب و خروشان می‌باشد، پل بانو صحرا که از دیرینگی بسیار قدیمی و در دوران صفویه ساخته شده و در فاصله کمی از این روستا قرار گرفته است.

در کردان علاوه بر مکان‌های جذاب و تاریخی تفریحات بسیاری نظیر پاراگلایدر و غیره گذاشته شده تا در فراز آسمان‌ها امکان دیدن این روستای سرسبز را داشته باشید. از تفریحات دیگر کردان پیاده‌روی و یا کوه‌نوردی  هست اگر در فصل زمستان به این روستا سفر کردید برف بازی را فراموش نکنید که لذت بسیاری دارد. در کردان کوه‌هایی با ارتفاعات گوناگون قرار دارد که برای کوه‌نوردی مناسب است و حتی در این کوه‌ها ایستگاه‌ جهت راهنمایی و آموزش نیز برای کوهنوردان گذاشته شده تا با خیالی آسوده این ورزش را انجام دهند.

آب وهوای کردان

در هنگام سفر و اجاره ویلا کردان برای برخی از مسافرها آب و هوا نقش مهمی دارد. اگر از آب‌وهوای کردان می‌خواهید اطلاع داشته باشید، کردان دارای هوای بسیار خنکی هست و بهترین زمان سفر به این روستای سبز و دیدنی و اجاره ویلا کردان فصل تابستان که هوا خیلی گرم می‌باشد هست تا از هوای خنک کردان لذت ببرید. اما کردان در زمستان دارای هوای سرد و در ارتفاعات آن نیز برف باریده می‌شود و در پاییز نیز سوز و سرما احساس می‌شود.  در زمستان برف بسیار زیبایی در آن می‌بارد به طوری که تمام منطقه‌ها را سفیدپوش می‌کند و در پاییز نیز برگ‌های رنگارنگ نارنجی و زرد بر روی زمین می‌نشیند تا در هنگام راه رفتن از صدای خش خش برگ لذت ببرید.

سوغات کردان چیست؟

در هر زمانی که به کردان سفر می‌کنید خرید سوغات از این روستا را فراموش نکنید. با خرید از مردم روستایی آن‌ها را حمایت خواهید کرد. در روستای کردان نیز سوغاتی از قبیل میوه‌های طبیعی و ارگانیک یافت می‌شود. این میوه‌ها نظیر توت، زردآلو، آلبالو، گردو و غیره هستند که هر کدام حس طعمی بسیار شیرین و طبیعی را دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ویلا اجاره ویلا کردان جهت اجاره آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی مار کبرا با بطری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از یک مرد هندی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که با یک بطری یک مار کبرا را شکار می‌کند. خونسردی و تسلط این مرد هندی در شکار کبرا را می‌بینید.

دیگر خبرها