Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:34:42 GMT

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۵۰۶

وزیر ورزش به محل تمرین تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه رفت.

وزیر ورزش و‌جوانان و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارت با حضور در تمرین تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه با کادر فنی و تیراندازان اعزامی به المپیک گفت‌وگو کردند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، عصر امروز (دوشنبه) مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و‌جوانان و مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارت با حضور در محل تمرین تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه با کادر فنی و تیراندازان اعزامی به المپیک توکیو گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون برای آمادگی تیراندازان اعزامی به المپیک ارائه کرد‌. وی اظهار داشت:

رشته ما تجهیز محور است و چون سلاح‌ها از خارج وارد می‌شود، کار ما سخت بود. مربیان ما با طراحی تمرین آنلاین کار را پیش بردند به طوری که ایران برای برخی کشورها الگو بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد:

بیشترین سهمیه المپیک تاکنون در این دوره برای تیراندازی به دست آمده است و ما تا الان پیروز میدان هستیم. امیدوارم از المپیک هم با دست پر برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.

الهام هاشمی، سرمربی تیم تفنگ کشورمان نیز گفت:

اردوهای مجارستان و‌ حضور در مسابقات بین‌المللی بعد از دو سال کمک کرد به آمادگی برگردیم.  این دو ماه بچه‌ها با فشنگ‌های خوب تمرین کردند و امیدوارم کافی باشد و در المپیک نتایج قابل قبولی کسب شود‌.

نصراصفهانی، سرمربی تیم تپانچه نیز یادآوری کرد:

سلاح و تجهیزات ما برای 10 سال قبل بود اما با وجود تمام تحریم‌ها، دادگر حمایت کرد و بهترین سلاح‌ها را فراهم کرد و در هند نتایج خوبی گرفتیم. در مجارستان و کرواسی فشنگ کافی داشتیم و اردوی موثری بود.

وی افزود:

در جام جهانی کرواسی بچه‌ها با 70 درصد آمادگی حاضر شدند و‌ نتیجه خوبی کسب کردند که امیدوارم در المپیک  با آمادگی 90 درصدی حاضر و بهترین نتیجه را بگیریم‌.

جواد فروغی، هانیه رستمیان، مهیار صداقت، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده تیراندازان اعزامی به المپیک هستند.

ماده‌هایی که تیراندازان کشورمان در آن شرکت می کنند به شرح زیر است:

تفنگ بادی 10 متر مردان: مهیار صداقت

تفنگ سه وضعیت مردان: مهیار صداقت

تفنگ بادی 10 متر زنان: فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان

تفنگ سه وضعیت زنان: فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی

تفنگ میکس: نجمه خدمتی و مهیار صداقت

تپاچه بادی 10 متر مردان: جواد فروغی

تپانچه بادی 10 متر: هانیه رستمیان

تپانچه 25 متر زنان: هانیه رستمیان

تپانچه میکس : جواد فروغی و هانیه رستمیان

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با حسین گازرانی: قسم خوردم پا در استادیوم نگذارم؛ برخی امروزی ها فقط پول را می شناسند چرا فرهاد مجیدی از جیبش به بازیکنان پاداش می دهد؟ ولادیمیر آلکنو: شما من را تکه تکه کردید / مگر سعید معروف آدم آهنی است؟ واکنش بوریس جانسون به توهین نژادپرستانه به ملی پوشان انگلیس: از خودتان خجالت بکشید درگیری های شدید در لندن پس از فینال یورو 2020؛ پرتاب یک شخص به رودخانه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیراندازان اعزامی به المپیک هانیه رستمیان مهیار صداقت بادی 10 متر وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد