Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه رویداد مدیریت منابع انسانی، در مراسم افتتاحیه  شهرام کریمی مدیر داده محوری منابع انسانی QBE استرالیا در سخنرانی ابتدایی و با موضوعیت گوش شنوایی سازمانی با ارائه نمودارها و آمارهای مختلف ارزش گذاری شرکت ها نسبت به کارکنان خود را عامل پیشرفت و بهبود عملکرد آن ها توصیف کرد و مشارکت کارکنان را در روندکاری را یک جهش بزرگ برای شرکت و سازمان ها خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر علیرضا جلیلی استاد مدیریت دانشگاه تهران بر نقش تعیین کننده رهبری سازمان در توسعه و پیشرفت منابع انسانی در سازمان تاکید داشت و تاثیر آن را حائز اهمیت دانست.

در ادامه با رونمایی از پلتفرم نوین و هوشمند استخدام در بازار کار با عنوان ایران HR با حمایت پارک علم و فناوری پردیس، دانشگاه تهران، شرکتهای فناور و دانش بنیان برگذار شد، دکتر یاسر نثاری دبیر علمی این رویداد با اشاره به همکاری حدود ۵۰۰ شرکت برتر ایران با این پلتفرم و ارائه آماری از اولویت کارفرمایان در جذب نیروی کار و چالش های موجود در استخدام، امیدوار شد که فرایند استخدام نیروهای کار از طریق این پلتفرم سهل تر و اصولی  تری گردد و از منابع انسانی به نحوه احسنت استفاده گردد و از هدر رفتن نیروهای انسانی جلو گیر شود.

از طریق  پلتفرم ایران HR رزومه افراد جویای کار  بارگذاری میشود  و کارفرمایان با  انتشار  آگهی میتوانند افراد مورد نیاز خود در آن شغل مورد نظر جذب کنند به نوعی ارتباط مستقیم بین افراد جویای کار و کارآفرینان ایجاد میشود

در این رویداد محسن مکرمی مدیر ارشد توسعه منابع انسانی دیجی کالا با تشبیه سازمان به ساختار یک درخت گفت؛ که سازمان ها باید فرآیندی روبه رشد با مشکلات کمتر را برای نسل بعدی و آینده سازمان فراهم کرد.

در این رویداد و با حضور مدیران سازمان های پویا و اساتید منابع انسانی در کشور به بررسی و ارائه راهکارهای مختلف و اساسی ترین مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی و استخدام نیروی کار و اهمیت آن پرداخته شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رویداد پلتفرم نوین استخدام استخدام نیروی کار رونمایی منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را به عنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارند، واحد پرسنلی لشکر علی ابن ابی طالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزینش و استخدام و هم به کارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یار محمدی با عنوان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدس به دنبال تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب