Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:36:06 GMT

نقش اثرگذار رسانه های همدان در توسعه استان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۶۵۵

نقش اثرگذار رسانه های همدان در توسعه استان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در نشست با هیأت مدیره خانه مطبوعات همدان اظهار کرد: رسانه‌ها نقش تأثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت امور داشته اند.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و طرح‌های خانه مطبوعات استان در مورد هفته خبرنگار مورد حمایت همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار همدان افزود: همکاری و تعامل خوب رسانه‌های استان همدان با دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی اظهار کرد: در جهت خدمت به مردم، ضرورت دارد که ارتباط و تعامل با خانه مطبوعات گسترده‌تر باشد.

وی با بیان اینکه همکاری و همراهی اعضای هیئت خانه مطبوعات در این مدت قابل تقدیر است، اضافه کرد: دولت در این چند سال اخیر نقش عمده‌ای در تحولات استان داشته که بی‌بدیل و تأثیرگذار بوده است.

استاندار همدان افزود: توفیقات مختلف در استان در سایه همراهی رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، ایجاد فضای تعاملی، وحدت و دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در فراهم کردن آرامش و بستری برای فعالیت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان بی‌بدیل است، افزود: رسانه‌های استان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برنامه‌محوری مدیران و خط مشی‌های عمومی دولت ایفا کردند.

شاهرخی با اشاره به اینکه رسانه‌ها سهم عمده و مؤثری در اطلاع‌رسانی سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان داشتند، ادامه داد: در جریان سیل استان، رسانه‌ها پابه‌پای مسئولان همراهی و همکاری داشتند که قابل تقدیر است.

وی نقش رسانه‌ها در سیل استان را مهم دانست و گفت: خبرنگاران استان در جریان سیل، با تولید خبرهای مؤثر و کاربردی مانع از مخاطرات بیشتر شدند.

شاهرخی با بیان اینکه از هر گونه همکاری و حمایت در راستای تجلیل از جایگاه رسانه و اصحاب خبر در روز خبرنگار دریغ نخواهد شد، ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در برنامه‌های تعیین شده‌ی روز خبرنگار الزامی است.

وی از فرمانداران نیز خواست تا در هفته خبرنگار، به‌صورت ویژه مراسم و برنامه‌های خاصی برای اصحاب رسانه در نظر داشته باشند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی استان، با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، همراهی و همکاری داشته باشند، ادامه داد: پرداخت مطالبات رسانه‌های استان در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و خانه مطبوعات با هماهنگی اداره ارشاد اقدام کند.

کد خبر 5256529

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان استاندار همدان خانه مطبوعات همدان ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا اردبیل اراک ایلام سیستان و بلوچستان حجاب و عفاف عکس استانها خانه مطبوعات دستگاه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود