Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:09:01 GMT

ترین های یورو 2020 در قرق ایتالیایی ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۶۷۶

ترین های یورو 2020 در قرق ایتالیایی ها (عکس)

یورو 2020 با قهرمانی تیم ملی ایتالیا به پایان رسید؛ در این تورنمنت ستاره های زیادی درخشیدند و فوتبال خود را به رخ کشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام بعد از یک ماه رقابت نفس گیر و هیجان انگیز، رقابت های یورو 2020 با تعیین تیم قهرمان به پایان رسید. تیم ملی ایتالیا در دیدار پایانی موفق شد تیم ملی انگلستان را شکست داده و فاتح مسابقات شود؛ شاگردان مانچینی بعد از این که در 120 دقیقه به تساوی رسیدند، در ضربات پنالتی موفق به شکست دادن سه شیرها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در پایان یورو 2020 نگاهی داریم به ترین های این دوره:

 

 

بیشترین کلین شیت:


جورن پیکفورد/ انگلستان – 5 کلین شیت: حضور جوردن پیکفورد در ترکیب تیم ملی انگلستان، اتفاقی را رقم زد که فوتبالدوستان این کشور دهه ها در انتظار آن بودند؛ حضور یک دروازه بان ششدانگ که در بیش از نصف بازی های یورو (5 تا از 8 بازی) دروازه اش را بسته نگه داشت، عامل مهمی در فینالیست شدن این تیم بود.

 

 

بیشترین سیو:


یان زومر/ سوئیس – 21 سیو: سنگربان با تجربه تیم ملی سوئیس در این دوره یک ستاره واقعی بود. اوج کار او در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل فرانسه بود که با سیوهای نجات بخش خود در جریان بازی و ضربات پنالتی، پیروزی مقابل قهرمان جهان را با تیمش رقم زد. او با 21 سیو بالاتر از تمامی دورازه بانان یورو قرار دارد.

 

 

بیشترین دفع توپ:


جورجینیو/ ایتالیا – 25 دفع توپ: حضور یک بازیکن برزیلی در تیم ملی ایتالیا، سوژه جالبی برای رسانه ها بود؛ بازیکنی که تبدیل به مهره ای ثابت در تیم مانچینی شده و نقش غیرقابل کتمانی در قهرمانی تیمش داشت؛ او علاوه بر اینکه پنالتی صعود به فینال را زد، در خط دفاعی هم بسیار عالی بود و با 25 دفع توپ، بالاتر از همه قرار گرفت.

 

 

بیشترین تکل:


جیووانی دی لورنزو/ ایتالیا – 19 تکل: خط دفاعی تیم ملی ایتالیا، یک بار دیگر اقتدار و انسجام خود را به رخ فوتبال اروپا کشید. جیووانی دی لورنزو یکی از نفرات این بخش تیم ایتالیا بود که در کنار بونوچی و کیه لینی، تورنمنت موفقی را پشت سر گذاشت؛ او با 19 تکل، از همه بازیکنان یورو 2020 بیشتر تکل زد.

 

 

بیشترین پاس:


آیمریک لاپورته/ اسپانیا – 690 پاس: با ترجیح اسپانیا به فرانسه، آیمریک لاپورته در یورو 2020 پیراهن لاروخا را به تن کرد. او تورنمنت بسیار موفقی به عنوان یک بازیکن آینده دار، پشت سر گذاشت و با 690 پاس، بیشترین تعداد پاس در بین تمامی بازیکنان یورو را به خود ثبت کرد.

 

 

بیشترین دریبل:


رحیم استرلینگ/ انگلیس – 20 دریبل: اظهار نظر جالب رحیم استرلینگ در اوایل یورو که ورزشگاه ومبلی را به حیاط پشت خانه شان تشبیه کرده بود، یک اظهار نظر کاملا درست بود چرا که این بازیکن بهترین تورنمنت خود را پشت سر گذاشت و یکی از ارکان اصلی فینالیست شدن انگلیس او بود. رحیم با 20 دریبل، بیشترین تعداد دریبل را در این دوره انجام داد.

 

 

بیشترین پاس کلیدی:


مارکو وراتی/ ایتالیا – 14 پاس کلیدی: ایتالیا یکی از پر ستاره ترین نسل های چند دهه اخیر خود را به یورو 2020 آورد و قهرمان هم شد. یکی از این ستاره ها که در اوج پختگی قرار دارد، مارکو وراتی است؛ بازیکنی که درمیانه میان میدان، یکی از بهترین های تیمش بود و با 14 پاس کلیدی، رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داد.

 

 

بیشترین شوت در چارچوب:


پاتریک شیک/ چک – 9 شوت در چارچوب: مهاجم تیم ملی جمهوری چک با تعداد گل برابر با رونالدو، یوروی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. گر چه با توجه به تعداد دقایق کمتر بازی، عنوان آقای گلی به رونالدو رسید اما پاتریک شیک هم با 9 شوت در چارچوب، دقیق ترین مهاجم یورو 2020 شناخته شد.

 

 

بیشترین پاس گل:


استیون زوبر/ سوئیس – 4 پاس گل: هر چند سوئیس تیم پر ستاره ای در یورو نبود اما چهره هایی چون استیون زوبر با بهره گیری از تجربه چندین سال بازی در فوتبال آلمان، توانستند تیم ملی کشورشان را تا یک چهارم نهایی بالا ببرند. زوبر در این مسابقات 4 پاس گل داد تا بهترین پاسو یورو انتخاب شود.

 

 

بیشترین گل زده:


کریستیانو رونالدو/ پرتغال – 5 گل: فوق ستاره تیم ملی پرتغال، پایان غیر قابل انتظاری در یورو تجربه کرد. او در 4 بازی 5 گل زد تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد؛ حذف پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی اما اجازه بیشتر شدن این گل ها را نداد. با این حال رونالدو در پایان مسابقات با همین تعداد به عنوان آقای گل یورو شناخته شد.

یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی ایتالیا پشت سر گذاشت یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه میلان قهرمانی این فصل را به ‏دشمن همشهری‌اش اینتر واگذار کرد در ایتالیا شکی باقی نمانده که ‏دوران حضور استفانو پیولی روی نیمکت روسونری به محض شروع ‏تابستان به پایان خواهد رسید. ‏

حالا که به نظر می‌رسد ترک سن‌سیرو توسط پیولی را باید قطعی ‏دانست مدیران میلان تلاش برای پیدا کردن جانشین او را آغاز ‏کرده‌اند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد در ‏میلان فهرستی پنج نفره از گزینه‌های جانشینی پیولی تهیه شده ولی ‏مدیران ارشد باشگاه از بین این گزینه‌ها یک نفر را ترجیح می‌دهند: ‏روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون.

گاتزتا می‌گوید تنها نگرانی فعلی مدیران میلان برای ورود رسمی به ‏مذاکره با برایتون این است که روسونری نگران است از نظر مالی برای ‏به خدمت گرفتن دی‌زربی دچار مشکل شود. ‏

ماجرا از این قرار است که در قرارداد دی‌زربی با برایتون بند فسخ ‏پانزده میلیون یورویی گنجانده شده و او تا ژوئن 2026 با باشگاه ‏انگلیسی قرارداد دارد.

 در گذشته شایعاتی درباره تمایل میلان به استخدام خولن لوپتگی، ‏سرمربی سابق رئال، سویا و وولوز مطرح شد اما اعتراض گسترده ‏هواداران باعث شد مدیران این گزارش‌ها را تکذیب کرده و از خیر ‏لوپتگی بگذرند. ‏

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس