Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فارس به نقل از فرانس۲۴ نوشت، شان پن، هنرپیشه و کارگردان آمریکایی که با فیلم تازه خود به نام «روز پرچم» (Flag Day) به جشنواره بین‌المللی فیلم کن آمده، در گفتگو با خبرنگاران، دولت دونالد ترامپ را به آسیب زدن به اقشار آسیب پذیر در جریان بحران کرونا متهم کرد.

استقبال از فیلم شان پن در جشنواره کن | مخاطبان ۴ دقیقه تشویق کردند

شان پن برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «رودخانه مرموز» و «میلک» که ضمن انجام فعالیت‌های گسترده‌ای برای راه‌اندازی مراکز انجام تست و واکسیناسیون کرونا در آمریکا، شبکه‌ گسترده توزیع بسته‌های غذایی را در میان اقشار کم‌درآمد این کشور سازماندهی کرده، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد نحوه مدیریت همه‌گیری ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا گفت: هنگامی که من و تیم من شبانه از سایت های آزمایش و واکسیناسیون به خانه برمی گشتیم با مشاهده اخبار دیوانه کننده، واقعاً احساس می کردم کسی با مسلسل از داخل برجک کاخ سفید در حال شلیک به مردمی است که آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نه تنها به عنوان کشور آمریکا بلکه به عنوان جهان، چه از نظر سیاسی و انسانی تحت یک نظام اداره نادرست گرفتار اطلاعات غلط شدیم و به حقیقت واقعیت‌های مسلم حمله کردیم، فرومایه شدیم و بسیار مورد غفلت واقع شدیم.

پن که سابقه کمک در سطح گسترده‌ای ـ از هائیتی تا جبران خسارات طوفان کاترینا ـ را دارد، در ماه های ابتدایی همه گیری از گروه غیر انتفاعی خود برای راه اندازی بزرگترین سایت آزمایش کووید-۱۹ در کشور خود در شهر لس آنجلس استفاده کرد.

اثر سینمایی تازه شان پن با نام «روز پرچم» روز شنبه در جشنواره کن اکران شد. در پایان این نمایش و با وجود این که بخشی از سالن پیش از پایان فیلم خالی شده بود، حاضران حدود ۴ دقیقه به تشویق او ادامه دادند.

فیلم «روز پرچم» زندگی پدری با بازی «شان پن» را روایت می‌کند که برای تأمین زندگی دخترش با بازی «دیلن پن» (دختر شان پن) دست به جعل، قاچاق و سرقت از بانک می‌زند. دخترش در این فیلم نقش یک روزنامه‌نگار به نام «جنیفر» را ایفا می‌کند که تلاش می‌کند با گذشته پدرش کنار بیاید.

کد خبر 613973 برچسب‌ها جشنواره کن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جشنواره کن شان پن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند