Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، واکسیناسیون عمومی «کوو ایران برکت» از فردا در استان فارس آغاز می‌شود.

همچنین نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز سه شنبه بیست و دوم تیر سال ۱۴۰۰ بر اساس شرایط زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن سرداران به نشانی بلوار سرداران، بعد از چهارراه دلگشا؛ سالن ملاصدرا به نشانی شهرک گلستان، نمایشگاه بین المللی؛ سالن بهزیستی به نشانی بلوار رازی، جنب دانشکده بهداشت، سالن نصیری به نشانی بلوار رحمت، سر سپاه، سالن ورزشی پهلوانان نصیری؛ سالن هلال احمر واقع در بلوار سیبویه بعد از بیمارستان قلب الزهرا (س)؛ سالن غدیر به نشانی خیابان ابیوردی ۱، دانشکده توانبخشی، سالن ثامن الحجج (ع) به نشانی خیابان احمدی شمالی همچنان برای افراد بالای ۶۵ سال که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، انجام می‌شود.

فعالیت مراکز تزریق واکسن برای افرادی که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند در سالن‌های ملاصدرا، نصیری، هلال احمر، غدیر، سرداران، بهزیستی و ثامن الحجج (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و تا زمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن تزریق می‌شود.

افراد پس از دریافت پیامک نوبت دهی، می‌توانند در زمان اعلام شده برای تزریق واکسن به مرکز اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، لازم است حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر درخواست می‌شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل‌های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از دریافت پیامک در روز‌های آینده به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند، چرا که امکان پذیرش افراد خارج از نوبت‌های پیامک شده وجود ندارد و هر گونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.

همچنین افراد بالای ۶۵ سال با مراجعه به پایگاه اینترنتی salamat.gov.ir نسبت به نام نویسی خود، اقدام کنند.

برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنید.

در صورت تغییرات احتمالی، آخرین اطلاعات از پایگاه خبری به نشانی covidvaccine.sums.ac.ir منتشر می‌شود.

برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس، به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن بیماری کرونا واکسن کرونا پیامک نوبت دهی تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد