Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@09:24:29 GMT

پیش‌بینی بورس برای فردا سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۴۰۳۱

پیش‌بینی بورس برای فردا سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰

یک کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار فردا گفت: به دلیل وجود شرایط نوسانی در بازار سهام احتمال روند ریزشی بازار فردا زیاد است.

به گزارش پول نیوز، بر خلاف روز گذشته که روند اصلاحی در بازار جان گرفته بود امروز، اما عمده نماد‌های شاخص‌ساز با تحرکات مثبت و صعودی بودند. امروز فولاد بیشترین تاثیر را در بازار داشت و بعد از آن نماد‌های پتروشیمی جزو مهم‌تین گروه‌هایی بودند که روند بازار را تغییر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میترا تاتاری، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار فردا گفت: برخلاف دیروز روند بازار امروز با اصلاح کمتری مواجه بود و تحرکات مثبت جایگزین تحولات منفی شدند.

او می‌گوید: وضعیت فعلی نمایانگر یک وضعیت نوسانی است و این شرایط هم به دلیل نبود نقدینگی در بازار است بنابراین توقع حرکت‌های ۲۰، ۳۰ درصدی را نمی‌توانیم داشته باشیم. اگر بازار در دو روز گذشته مثبت به پایان رسیده است باید منتظر باشیم که فردا بازار منفی شود، اما با افت‌های شدیدی مواجه نخواهیم بود.

تاتاری در بخش دیگری گفت: در حال حاضر با وجود روند نوسانی بازار با بالا رفتن قدرت نقدشوندگی، خارج شدن از یک سهم آسان‌تر شده است.

وی افزود: امروز شاخص به یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رسید، اما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم فردا هم به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد، زیرا احتمال ریزش در بازار فردا زیاد است. اما تقاضا در بازار اگر به همین صورت باشد روند بازار متعادل خواهد بود.

تاتاری در پایان تاکید کرد: به دلیل نبود نقدینگی و پایین بودن ارزش معاملات همه گروه‌ها را نمی‌تواینم با شرایط مثبت و صعودی داشته باشیم، اما گروه‌های کوچکی مثل نماد‌های سیمانی یا یارانه‌ای به صورت چرخشی روند‌های مطلوبی را خواهند داشت. وی افزود: بیشتر نماد‌های بازار سرمایه در حال حاضر در وضعیت ارزندگی قرار دارند و کسانی که با دید بلند مدت به بازار نگاه می‌کنند می‌توانند در گروه‌هایی مثل معدنی، فلزات اساسی یا گروه‌های سیمانی به دلیل آنکه هنوز خبری از افزایش نرخ‌های آن‌ها نیست مهم باشند.   منیع: تجارت نیوز  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه نوسان بورس بورس سه شنبه 22تیر1400 بازار فردا روند بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۷ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۰ هزارتومان اختلاف دارد.

 به گفته او، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و عرضه تخم مرغ کمتر از قیمت تمام شده و حتی نرخ مصوب سال قبل، مرغداران ظرف ۴۰ روز اخیر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان متضرر شدند.

کاشانی ادامه داد: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران، روند حذف گله‌ها شدت گرفته است که استمرار این روند منجر به خروج مرغداران یکی پس از دیگری از چرخه تولید می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن افزود: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران انتظار برآن بود که جلسه‌ای در سطوح بالای وزیر در وزارتخانه برگزار شود، درحالیکه به رغم پیگیری‌های مکرر کمترین حمایت از این بخش صورت نگرفته است.

او درباره  آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است که بدلیل شرایط مساعد تولید مازاد بر نیاز کشور تا پایان خرداد، ماهانه حداقل ۲۰ هزارتن تخم مرغ در راستای تعدیل بازار و جلوگیری از افزایش زیان مرغداران باید صادر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جم رکورد فروش را شکست
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است