Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: به علت فرسودگی، شکستگی لوله پلیکا و قدمت بالای شبکه توزیع آب در منطقه فرهنگیان ۴ شرقی حداقل ۳ لیتر بر ثانیه آب هدر می‌رفت که بر همین اساس نسبت به اصلاح شبکه فرسوده آب به طول ۶۰ متر لوله پلی اتیلن اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان داشت: انجام این عملیات، افزایش فشار شبکه آب در مناطق مذکور را در پی داشته است.

طریقی بیان داشت: کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به برداشت آب از شبکه می‌نمایند، علاوه بر پرداخت نکردن هزینه دریافتی و افزایش سهم آب بدون درآمد، با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را با اتصال غیر استاندارد در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند.

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) تصریح کرد: با اشاره به انشعاب‌های غیرمجاز در بندر امام خمینی (ره) افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری اداره آبفا را افزایش داده و در کنار خسارت‌های مالی، با هدر رفت حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکان را با مشکلات جدی مواجه می‌کنند، به همین دلیل تا پایان اردیبهشت ماه، ۸۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهر شناسایی و جمع آوری شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد