Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امیدوارم بتوانیم پاسدار، حافظ و مدافع آرای تک‌تک مردم باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، فرهاد میمنت‌آبادی عصر امروز در دیدار اصولگرایان و برخی از منتخبان شورای شهر با نماینده ولی فقیه در کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای انقلابی در انتخابات اخیر روزهای پرپیچ و خمی را گذراندند و امیدوارم خداوند متعال همواره بر این بصیرت بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همه فعالان سیاسی و متولیان برگزاری انتخابات در استان کردستان گفت: امیدوارم بتوانیم پاسدار، حافظ و مدافع آرای تک‌تک مردم باشیم.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید بر اینکه اکنون پس از انتخابات باید رقابت‌ها تبدیل به رفاقت شود، تصریح کرد: مشی اصولگرایی در فکر، اخلاق و عمل در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نوکری و خدمتگزاری مردم است.

وی با بیان اینکه اصولگرایی در کردستان با استان‌های دیگر کشور بسیار تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب سرزمین مجاهدت‌های خاموش بوده و نقطه به نقطه این سرزمین به خون شهیدان آغشته و تاکنون یک بیگانه نتوانسته یک وجب از خاک این دیار را اشغال کند.

میمنت‌آبادی  افزود: شهیدانی همچون قادرخانزاده‌ها و ناهید فتحی کرجو از استان کردستان در برابر دشمن قامت راست و ایستادند تا ایران اسلامی و استان کردستان حفظ و آباد بماند و امنیت و آرامش کنونی به ارمغان بیاید‌.

منتخبان شورای شهر سنندج درباره انتخاب شهردار جدید چه گفتند؟نامزد اصولگرای شورای شهر سنندج: شوراهای ناپاک جایگاه شورا را تضعیف کرده‌اند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به طرح دشمنان برای نشان دادن مهندسی‌ انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: در انتخابات دوره قبل برخی‌ افراد خاص به رشوه‌خواری، خیانت و سهم‌خواهی رأی دادند که با ورود نیروهای انقلاب اسلامی باید ریشه این مفاسد خشکانده شود.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج با ذکر اینکه مردم هیچ‌گاه با نظام قهر نکرده‌اند، عنوان کرد: بخشی زیادی از کسانی‌که در انتخابات اخیر شرکت نکردند به دلیل عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی و ناکارآمدی دولتمردان بود.

وی اظهار کرد: اگر امروز همه ما معتقدیم بخش زیادی از مردم به دلیل ناکارآمدی و ضعف مدیریت دولتمردان پای صندوق‌های رأی حضور نیافتند، چهارسال دیگر نیز این وضعیت پیش‌روی همه ماست، بنابراین باید تا می‌توانیم در راستای خدمتگزاری مردم گام برداریم.

میمنت‌آبادی با یادآوری اینکه مردم کردستان- سنندج لایق بهترین خدمت‌ها هستند، ابراز داشت: امیدوارم عملکرد مسئولان و همه منتخابان شورای شهر سنندج طوری باشد که چهارسال آینده منجر به ناامیدی مردم ‌نشود.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه های صدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد: مجموعه‌های شنیداری ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت روزانه ساعت ۱۵ تا ۱۶ بصورت چرخشی و در یک بسته پیوسته از رادیو آبادان پخش می‌شود.
همچنین مناظره نامزد‌ها روزانه در بازه زمانی تبلیغات در ۲ نوبت در ساعات ۲۲ تا ۲۳ و ۲ تا ۳ بامداد از صدای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده و در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمان پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در آبادان

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج