Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوازی شامگاه دوشنبه در آستانه بازی حساس تیمش شهرخودرومشهد برابر میزبانش نساجی مازندران افزود: بازی سختی برابر تیم نساجی داریم و در ۴ بازی مانده تا پایان این رقابت‌ها، حساسیت هم برای تیم‌هایی که در صدر وپایین جدول هستند، به طور یکسال وجود دارد.

وی ادامه داد، تیم شهرخودرو هم مثل بقیه تیم‌ها برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی امسال متفاوت درلیگ بود

مربی تیم شهرخودرو مشهد با بیان اینکه بازی برابر تیم نساجی سخت هست و تیم نساجی امسال درلیگ برتر خیلی متفاوت ظاهرشده است، گفت، تیم نساجی از ابتدای فصل تاکنون، تغییراتی درکادر فنی تیم و همچنین بازیکنان داشته، اما همیشه به عنوان یک تیم محکم، پرانرژی وبا انسجام برابر حریفان عمل کرده بود.

نوازی تصریح کرد، البته تیم ما هم به لحاظ شخصیتی به جایگاه واقعی خودش رسیده و دربازی‌هایی که هفته‌های گذشته برابر حریفان داشته هم درنتیجه وهم بازی خوب عمل کرده است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیم شهرخودرو گفت، که امیدوارم بازی دو تیم شهرخودرو مشهد و نساجی فارغ از نتیجه، کیفیت فنی بالایی داشته باشد و امیدواریم که بازی خوبی را انجام دهمیم وسربلند به مشهد برگردیم.

نوازی یادآورشد، که برای بازی برابر تیم نساجی بازیکن محروم نداریم، اما ۳ بازیکن این تیم به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگارمهر، درچارچوب هفته بیست وهفتم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشوردیدار دو تیم نساجی مازندران وشهرخودرومشهد از ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه ۲۲ تیرماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 5256574

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوازی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا اردبیل ایلام اراک سیستان و بلوچستان حجاب و عفاف عکس استانها تیم شهرخودرو تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند