Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی افزود: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز با تلاش متخصصان داخلی به واکسن کرونا دست پیدا کرده‌ایم، افزود: به زودی حجم بالایی از واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد؛ لذا نیاز است برای تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی از مکان‌هایی با استاندارد‌های بهداشتی و اجتماعی برخوردار باشیم تا ضمن تکریم مردم، کار واکسیناسیون به سهولت انجام شود.

امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح با بیان اینکه امکان دارد روزانه واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر را انجام دهیم، عنوان کرد: ارتش یکی از سازمان‌هایی است که امکانات خود را پای کار می‌آورد و همچنین دیگر سازمان‌های نیرو‌های مسلح نیز در این رابطه کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با آمدن واکسن ایرانی، این ویروس منحوس را در کشور نابود کنیم و فعالیت‌های اجتماعی به شرایط عادی برگردد.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیرو‌های چهارگانه گفت: پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش امروز از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت و بهداشت برخوردارند؛ همچنین کار واکسیناسیون کارکنان طبق شیوه نامه‌های وزارت بهداشت در ارتش انجام می‌شود.

منبع: دفاع‌پرس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصطفی مداح واکسن کرونا کرونا کرونا دلتا امکانات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است