Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور ضمن مروری بر مصوبات پیشین کارگروه، دو موضوعِ طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه و همچنین طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

امین ترفع، مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بررسی طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک ضمن تاکید بر اینکه پل فعلی پاسخگوی نیاز حمل و نقلی پایانه است، گفت: با کلیات طرح پیشنهادی پایانه با رویکرد ساماندهی فرایند و لجستیک پایانه موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه نیز کلیات طرح بررسی و نظرات اعضا اخذ شد. مقرر شد تا شرکت سرمایه‌گذار مطالعات کامل جانمایی را انجام و سپس جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه شورای ساماندهی مبادی و خروجی مجاز زمینی کشور ارسال کند.

گفتنی است در فروردین ماه امسال تفاهم نامه جانمایی و نحوه چگونگی احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم حد فاصل میلک تا زرنج میان سید حسین میرشفیع، مشاور وزیر راه و شهرسازی با نماینده وزارت فواید عامه افغانستان به امضا رسیده بود.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: رودخانه مرزی ایران و افغانستان پیشنهادی پایانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی