Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: فکر می‌کنم شاهد دربی زیبایی باشیم اما به نظر من این بازی به پنالتی کشیده می‌شود.

منصور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال بد نیست و از گذشته بهتر شده است. استقلال از نظر کار تیمی، برطرف کردن ضعف خط دفاعی، هماهنگی خط هافبک و تغذیه شدن مهاجمان نسبت به قبل بهتر شده و در مسیر پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهماهنگی ها هم در تیم از بین رفته و بازیکنانی که تا چند ماه پیش تبدیل به فوتبالیست هایی معمولی شده بودند، خوب کار می کنند. استقلال تا همین چند ماه پیش از نظر انسجام خط دفاعی و تغذیه مهاجمان برای گلزنی ضعیف بود اما الان هم خط دفاعی تیم انسجام دارد هم فورواردها از طرف هافبک ها تغذیه می شوند.

مربی اسبق استقلال ادامه داد: به نظر من پاداش دادن از طرف سرمربی به بازیکنان باعث اتحاد و همدلی بچه ها شده است. در روزهایی که باشگاه استقلال وضعیت مالی خوبی ندارد و دچار درگیری های زیادی است، سرمربی وظیفه باشگاه را برعهده گرفته و به بازیکنان پاداش می دهد. البته این کار وظیفه مجیدی نیست و در هیچ کجای دنیا هم این وضعیت وجود ندارد و سرمربی از جیب خودش به بازیکنان پاداش نمی دهد اما مجیدی برای سر پا نگه داشتن تیمش مجبور است فداکاری کند.

او با اشاره به اینکه تمرکز سرمربی باید روی مسایل فنی باشد نه مالی، گفت: سرمربی ای که همش فکرش پی جور کردن پاداش و منابع مالی باشد نمی تواند توانش را روی مسایل فنی بگذارد. بازیکنانی هم که گرفتار مشکلات مالی باشند با فکر آزاد به زمین نمی روند. الان هم مجیدی باید هم تمرکزش را روی مسایل مالی بگذارد و هم روی مسایل فنی و این کار را برای او سخت می کند.

رشیدی با اشاره به شرایط باشگاه استقلال افزود: تا جایی که می دانم حدود 10 بازیکن استقلال قراردادشان تمام شده و مطالبات شان هم پرداخت نشده است. باید هرچه زودتر باشگاه این مشکلات را حل کند و نگذارد همه چیز روی هم تلنبار شود.

رشیدی درباره دربی جام حذفی گفت: دو تیم از نظر فنی در شرایط خوبی هستند و آمادگی ایده آلی دارند. فکر می کنم شاهد بازی زیبایی باشیم اما به نظر من این بازی به پنالتی کشیده می شود. در ضربات پنالتی هم انتخاب پنالتی زن و مهارت دروازه بان ها تعیین کننده است که امیدوارم مثل دربی پارسال شاهد پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس باشیم.

او با تمجید از عملکرد سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال بیان کرد: حسینی در دیدارهای اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و از آمادگی بالایی بهره می برد. قبلا هم گفته بودم او باید رقیب داشته باشد و همه دیدند که حرفم درست بود. خود من در دوران بازیگری رقیبی مثل مرحوم ناصر حجازی داشتم که اگر او نبود من پیشرفت نمی کردم. حسینی در بازی های اخیر خوب بوده و اگر من مربی استقلال بودم او را برای دربی استفاده می کردم. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تغذیه استقلال باشگاه استقلال منابع مالی مشکلات مالی زمین مشکلات جام حذفی زیبایی بازی ناصر حجازی استقلال منصور رشیدی دربی جام حذفی روی مسایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استقلال جریمه مالی شد
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا