Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:29:31 GMT

آغاز طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی از مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۳۷۱

آغاز طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی از مرداد ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر شبکه خبر گفت: در خصوص طرح حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب، درباره احداث سالی یک میلیون مسکن، در جلسه‌ای که خدمت ایشان رسیدم عرض کردم که ساز و کار مهندسی و فنی و اجرایی و مصالح و نیروی کار برای اینکه در کشور سالانه یک میلیون مسکن تولید شود فراهم است، اما نکته حائز اهمیتی که وجود دارد توانمندسازی مردم و ایجاد شرایط برای مردم است تا استطاعت خرید داشته باشند و بتوانند بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی از مرداد ماه

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما آمار کل خانه‌های کشور را گرفته ایم افزود: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد خانه خالی را شناسایی کرده ایم و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده ایم و از مرداد باید از آن‌ها مالیات اخذ شود.

اسلامی گفت: از مرداد ماه طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی آغاز می‌شود.

جمع آوری حلبی آباد چابهار

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح بازآفرینی شهری و بحث حاشیه نشینی گفت: بزرگترین و تأسف بارترین حاشیه نشینی کشور که به صورت آلونک است و حلبی آباد، در شهر چابهار است که ما به یاری خدا همین امسال و در همین ماه‌های آینده با قراردادی که با بسیج بسته ایم کل آن حلبی آباد را پاک و تبدیل به محیطی فاخر و متناسب با زندگی شهری می‌کنیم.

کد خبر 5256645

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی مالیات بر خانه های خالی چابهار قیمت دلار وزارت نیرو قطعی برق قطع برق بانک مرکزی ایران وزارت راه و شهرسازی شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا طرح ملی مسکن وزارت جهاد کشاورزی نیروگاه برق نهاده های دامی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه