Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@02:58:58 GMT

چرند و پرند، نشریه طنز صبحگاهی در رادیو

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۳۹۴

چرند و پرند، نشریه طنز صبحگاهی در رادیو

«چرند و پرند» مجموعه طنز جدیدی است که هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۸ صبح از رادیو نمایش روی موج اف‌ام، ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز پخش می‌شود. این برنامه ترکیب قشنگی است که قطعات طنز انتقادی را در قالب چرند و پرند تقدیم مردم می‌کند.

این مجموعه طنز نمایشی صبحگاهی با برداشتی آزاد از «چرند و پرند» زنده یاد علی اکبر دهخدا طراحی و تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم که طرح اولیه این کار با این نیت شکل گرفت که بتوان شخصیت‌های کتاب «چرند و پرند» دهخدا را در نمایش رادیویی زنده کنیم و در عین حال برداشتی آزاد و به روز از آن داشته باشیم.
شخصیت‌های این مجموعه نمایشی تلفیقی از شخصیت‌های سنتی و قدیمی است که با خبرها و اتفاقات روز در یک نشریه طنز صبحگاهی به اسم «چرند و پرند» شروع به کار می‌کنند. در این نمایش سعی شده خبرهای داغ روز با نگاهی نقادانه و طنازانه ارائه شود، به‌گونه‌ای که از هزل و هجو فاصله گرفته و با طنز فاخر آنچه که متناسب با شرایط مردم جامعه است، تقدیم شنوندگان کنیم.این برنامه تولید گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش به تهیه کنندگی انسیه سمیع‌پور و کارگردانی امیر زنده دلان تولید می‌شود. نویسندگی این مجموعه را سوگند ایرانمنش، امیر زنده دلان، ریحانه یزدان دوست، فائزه مصطفی لو و معصومه نورزاد بر عهده دارند.
همچنین این مجموعه با آهنگسازی سیاوش قمصری، صدابرداری حیدر صفدری و علی حاجی نوروزی و با بازی بنده و همکارانم همچون سیما خوش چشم، رامین‌پور ایمان، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی، شیرین سپهراد، امیر زنده دلان، محمد آقا محمدی، معصومه نورزاد و علی نوبخت تولید می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: چرند و پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و با توجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

کد خبر 6095111 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • جای خالی آقای حرف حساب