Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صفدر سیاوشی در سخنانی با اشاره به وضعیت شهرستان پلدختر به لحاظ شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان جنوبی مجاور پلدختر یعنی اندیمشک از مدت‌ها قبل قرمز شده بود انتظار می‌رفت که پلدختر نیز شرایط قرمز پیدا کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در دو هفته گذشته شهرستان پلدختر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است عنوان کرد: عامل اساسی دیگر علاوه بر همجواری با شهرستان اندیمشک که رفت و آمدهای زیادی بین این دو شهرستان وجود دارد، بحث عادی انگاری کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر تصریح کرد: مردم پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کرده اند و این عوامل موجب شد که شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

سیاوشی با بیان اینکه نوع جدید از کرونا که «دلتا» است باعث شده که شدت سرایت بیماری بسیار بیشتر از پیک‌های قبلی باشد افزود: در حال حاضر تمهیداتی برای مقابله با این شرایط در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به برگزاری جلسه اضطراری، یک سری دستور العمل ها که قبلاً اجرا می‌شد الان با شدت بیشتری در حال انجام است گفت: برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری را در سطح شهرستان کاملاً ممنوع کرده ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر بیان داشت: تعطیلی تالارها، گروهای شغلی دو، سه و چهار، افزایش نمونه گیری ها و… از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در شهرستان بوده است.

سیاوشی همچنین بر ضرورت جلوگیری از ورود و خروج خودروها به شهرستان پلدختر و همچنین اندیمشک گفت: در این راستا از نیروی انتظامی خواسته ایم که در خروجی پلدختر به سمت اندیمشک حضور پیدا کند و از تردد پلاک‌های مربوط به پلدختر به سمت اندیمشک و بالعکس جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 5256648

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا اراک ایلام سیستان و بلوچستان حجاب و عفاف عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی