Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:21:13 GMT

پلیس خبر آدم‌ربایی دو شهروند مریوانی را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۶۸۹

پلیس خبر آدم‌ربایی دو شهروند مریوانی را تکذیب کرد

کامبیز رستم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار داشت: صبح دوشنبه خبری در فضای مجازی مبنی بر ربوده‌شدن دو شهروند مریوانی منتشر شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش بی‌وقفه و اقدامات میدانی دریافتند این دو شهروند طی هماهنگی‌های به عمل آمده قبلی با یکی از آشنایان خود در تهران و بدون هماهنگی و اطلاع با خانواده خود از محل زندگی‌شان در شهرستان مریوان با گرفتن بلیط اتوبوس به سمت استان تهران سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم‌نیا عنوان کرد: جست‌وجو برای پیدایش این دو شهروند ادامه داشت تا در نهایت مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی هر دو نفر را در سلامت کامل پیدا و تحویل خانواده دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: شهروندان به ویژه والدین ضمن ایجاد فضای صمیمی با فرزندان خود، خبرهای درج شده در فضای مجازی را با استفاده از سواد رسانه‌ای مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و خبرهای موثق را از طریق کانال‌ها و خبرگزاری‌های رسمی دریافت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فضای مجازی آدم ربایی تکذیب دو شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)