Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:06:26 GMT

بیش از ۲۵۸ هزار نخ سیگار قاچاق در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۸۲۰

بیش از ۲۵۸ هزار نخ سیگار قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ سلمان حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه دریکی از واحدهای تجاری شهرستان، افرادی اقدام به انباشت سیگار قاچاق کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی های فنی و تخصصی و هماهنگی های قضایی و ورود به محل، این تعداد نخ سیگار فاقد مجوز گمرگی انباشت شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوکان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده و مردم نیز می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اخبار و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف در اختیار پلیس قرار دهند.

وی ارزش ریالی اقلام کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و پرونده به همراه متهمان به مرجع قضایی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، بوکان یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به استان های عمقی کشور به شمار می رود؛ این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و به علت نزدیکی به مرز، هرساله کالاهای قاچاق فراوانی برای حمل به مناطق عمقی کشور به این شهرستان ارسال می شود.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق بوکان کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق بوکان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق بوکان کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان