Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان از اعزام‌خود به کمپ تمرینی و تدارکاتی پرتغال خبر داد و گفت: برای شرکت در این کمپ تمرینی منتظر دریافت ویزا هستم. اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره اعزامش به کمپ تمرینی و تدارکاتی پرتغال افزود: برای حضور موفق در پارالمپیک توکیو، پیشنهادی از سوی کشور پرتغال برای شرکت در یک کمپ تمرینی و تدارکاتی داشتم که این کمپ با حضور ورزشکاران ۷ کشور که به صورت تخصصی در رشته کانوی معلولان فعالیت می کنند و در بازیهای پارالمپیک توکیو حضور دارند به مدت یک ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در این کمپ هماهنگی های لازم توسط فدراسیون قایقرانی،کمیته ملی پارالمپیک و استانداری استان هرمزگان انجام شده و تنها منتظر دریافت ویزا از سوی سفارت پرتغال هستم.

 وی گفت: حضور در این کمپ تمرینی تا قبل از اعزام به توکیو در شرایط کنونی که در ماده کانو حریف تمرینی قوی ندارم، در بهبود عملکردم بسیار موثر خواهد بود.

جاهدی همچنین در خصوص هزینه ی اعزام به این کمپ خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته کلیه هزینه ها ی اعزام به پرتغال توسط جناب همتی استاندار استان هرمزگان و اداره‌کل ورزش استان و هیئت جانبازان و معلولان استان تامین شده و فردا سه شنبه به حساب فدراسیون قایقرانی واریز خواهد شد.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان درباره وضعیت تمرینات خود نیز گفت: با حمایت فدراسیون قایقرانی شرایط خوبی از نظر اسکان، تغذیه و برگزاری اردوهای تمرینی در دریاچه آزادی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد که همین جا جا دارد از کل مجموعه فدراسیون قایقرانی نهایت تشکر را داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی کمیته ملی پارالمپیک تحت حمایت هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چون در لیست نفرات اعزامی به توکیو در گروه چهارم قرار دارم طبق صحبتی که فدراسیون قایقرانی با کمیته ملی پارالمپیک داشت، کمیته اعلام کرده است هیچ حقوق و مزایایی شامل من نمی‌شود. البته من تابع سیاست کمیته ملی پارالمپیک هستم.

جاهدی در پایان زمان اعزام خود به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۴ شهریور عنوان کرد و گفت: چون برای رسیدن به پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل کردم تنها برای کسب تجربه راهی توکیو نخواهم شد و تا آخرین توانم برای کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک توکیو، تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسلام جاهدی اسلام جاهدی پاراقایقرانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون قایقرانی پارالمپیک توکیو کمپ تمرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید

 به گزارش تابناک،ایسنا نوشت: انتظار می‌رود آیپد پرو (iPad Pro) با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 و مجهز به هوش مصنوعی وارد بازار شود.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آیپد پرو مورد انتظار که دارای نمایشگر OLED خواهد بود، ممکن است نه با تراشه جدید M3 که همه انتظارش را دارند، بلکه با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 وارد بازار شود.

گورمن می‌گوید که شنیده است به احتمال قوی این اتفاق می‌افتد و آیپد پرو نخستین گام عملی ورود رسمی اپل به دنیای هوش مصنوعی خواهد بود.

گورمن نوشت: من معتقدم اپل این تبلت را به عنوان اولین دستگاه واقعاً مجهز به هوش مصنوعی خود عرضه خواهد کرد و از آن پس هر محصول جدید را به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد.

انجام این کار برای رویداد 7 مه(۱۸ اردیبهشت)، زمینه را برای شرکت اپل فراهم می‌کند تا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود(WWDC) در ماه ژوئن، هوش مصنوعی را فراگیر کند.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل(WWDC) کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و توسط شرکت اپل برگزار می‌شود. این کنفرانس در ابتدا توسط اپل به منظور نمایش نرم‌افزارها و فناوری‌ها به توسعه‌دهندگان برگزار می‌شد. تعداد شرکت‌کنندگان در hdk کنفرانس بین ۲۰۰۰ تا ۴۲۰۰ نفر متغیر است. اگرچه استیو جابز فقید در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که تعداد شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ۵۰۰۰ نفر بوده‌ است.

همه اینها بر اساس گزارش قبلی گورمن مبنی بر این است که اپل در حال مذاکره با شرکت‌های اوپن‌ای‌آی(OpenAI) و گوگل است تا به طور بالقوه از فناوری هوش مصنوعی آنها برای ویژگی‌های جدید سیستم عامل جدید خود به نام iOS 18 استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که رویداد «Let Loose» به‌روزرسانی‌هایی را برای لوازم جانبی آیپد ایر(iPad Air) و آیپد(iPad) مانند صفحه کلید جادویی(Magic Keyboard) و قلم اپل(Apple Pencil) ارائه کند.

به گفته گورمن، قلم آینده اپل احتمالا بازخورد لمسی را ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید