Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به صورت مجازی و برخط در ۵ رشته برگزار شد، الهام سلطانی از ناحیه یک کرمان در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه اول کشوری، عاطفه محمودزاده از منطقه چترود در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم کشوری و خدیجه ایرانمنش از منطقه گلباف در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مسابقات بدون تغییر نسبت به سال‌های گذشته در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء قرآن، حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام برگزار شد که در مرحله استانی این مسابقات، فرهنگیان استان به صورت مجازی به رقابت یا هم پرداختند و ۱۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند که مراسم پایانی ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار شد.

مرادی بیان کرد: تهدید ویروس کرونا، فرصتی ایجاد کرد و باعث شد همکاران به توانمندی‌هایی از جمله آموزش شیوه‌های تولید محتوای الکترونیکی و تولید محتوا‌های مناسب و با کیفیت ویژه سنین مختلف دانش آموزی به خصوص در حوزه قرآن، عترت و نماز و همچنین نشر این محتوا‌ها در فضای مجازی برای آموزش دست یابند.

انتهای پیام/ م 
رنجبر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآن رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رضایی با بیان اینکه از مزایای این آزمون تخصصی اعطای مدرک تخصصی به شرکت کنندگان، است، افزود:  ۱۶۸ نفر (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظان کل قرآن کریم )در این آزمون شرکت کردند. وی گفت: مرحله دوم برگزاری این آزمون شامل کسانی است که در مرحله نخست بتوانند در آزمون کتبی قبول شوند و اوایل تیرماه امسال برگزار می‌شود. وی افزود: به حافظان ۱۰ جز مدرک معادل دیپلم، حافظان ۲۰ جز معادل فوق دیلم و حافظان کل قرآن معادل کارشناسی و مجوز شرکت در آزمون های استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان